timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.06.05. 12:17:15 (281
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
...nekem úgy tűnik... 
Re: (280)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.06.05. 10:03:24 (280
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
görbét elnézve és összehasonlítva más elsőkerekes szívókkal pl veled, az a shosszú egyes nem úgy tűnik előnyére válik. amúgy a te görbédben meg pl a 2-es végén esik úgy a teljesítmény mint neki a 3-ban, és ahogy Ave írta, te nem húztad végig a 3-at. 
Re: (272)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!