timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.09.16. 00:23:21 (580
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hővé alakul valószínű, mivel kell hűteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhűtőbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerőt.
De nehogy félreértés legyen belőle Sanya részéről inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülőforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belőle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: (578)
válasz erre 2007.09.16. 00:11:36 (579
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi  
Re: (578)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.15. 23:55:50 (578
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol.   Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.


Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.

Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700

Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500 
Re: (577)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!