timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.11.05. 23:29:00 (686
Felhasználói profil
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De mindkettő összkerekes és az induló súly is nagyon hasonló, egy Lupo 3L 830 kg egy Golf II is kb annyi, tehát nem találom a 220 kg különbséget miben lehet, hacsak nem vették fel soförnek CRXPalit a Lupoba és a Golfba valami 20-30 kilós gyereket, de akkor is lenne kb 100 kg amit meg kéne magyarázni. 
Re: (685)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:22:38 (685
Felhasználói profil
11.53 @ 188
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az összkerék hajtás miatt nehezebb és azért annyi a célvonalija is. 
Re: (683)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!