timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.05.06. 19:38:59 (997
Felhasználói profil
13.96 @ 163
Fiat Uno Turbo IE (Cry)     9.31 @ 138    (2008.04.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.31 @ 138
1/4 ET:   13.99 @ 169
0-100 km/h:   5.91
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szép eredmény,javul rendesn... 
Re: (989)
 ave
válasz erre 2008.05.06. 10:54:48 (993
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Uno Turbo IE (Cry)     9.31 @ 138    (2008.04.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.31 @ 138
1/4 ET:   13.99 @ 169
0-100 km/h:   5.91
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Na mostanra csak kinyomoztam, mi volt a bibi.
Elirtam a homlokfelulet meretet (legellenallas), de rendesen. Mosolyog

Szoval az eredmeny jo, csak a teljesitmenygorbe volt hibas, de most mar jo!

Bocsesz! 
Re: (989)
válasz erre 2008.05.06. 10:30:21 (991
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Fiat Uno Turbo IE (Cry)     9.31 @ 138    (2008.04.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.31 @ 138
1/4 ET:   13.99 @ 169
0-100 km/h:   5.91
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Érdekes.

Ennyi pacival nem rossz ez az idő. 
Re: (989)
válasz erre 2008.05.06. 10:25:21 (990
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ami még érdekes,hogy itt 3.-ban nincs teljesítmény csökkenés

Azért a 2-es fokozat 120km/h-ig való kihuzatása szerintem horzsol Széles vigyor
NA ez itt kérem szépen a 8500rpm Széles vigyor
Kár hogy fölösleges volt, talán ezért sem sikerült a 3.-at váltanom Kacsint  
Re: (989)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2008.05.06. 10:22:20 (989
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Fiat Uno Turbo IE (Cry)     9.31 @ 138    (2008.04.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.31 @ 138
1/4 ET:   13.99 @ 169
0-100 km/h:   5.91
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Most mé mondod? Széles vigyor

Amíg javulok addig nem érdekelnek a lovak Kacsint

Amúgy nagyon nem értek itt valamit, de majd biztos fény derül rá.
Tökölön Ave nekem 180whp-t mutatott a grafikonon, ami "közel" meg is van a másik elrontott futamomban.

Ráadásul itt ALS-el is mentem.
Ennek ellenére 3-ban én nem látok többet 140whp-nél az is folyamatosan esik?
Az esés az betudható a fokolás hiányosságának, ezt tudtam is, de hogy ennyit ez meglep?

Legalább most már tudom Széles vigyor , hogy kár volt kihuzatnom a fokozatokat, az megint más kérdés, hogy úgy mentem a legjobbamat, hogy 3. tiltás közelében mentem be. Érdekes.

Seggre biztos, hogy 2x olyan erős a gép mint bármikor máskor, turbó változatlan, kivéve a hogy 1,5bar helyett immáron 1,7bar al megyek/mentem. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!