Hát csak erre tudok gondolni. :-) Ha a mostani configgal tud ennyit egy viszonylag kopott motorral, akkor mennyivel lehetne erősebb lekönnyített blokkal, két jól befokolt nagytengellyel, meg egy jól megírt chippel. Basszus nemtom, lehet elkezdem. :-DD
Én 14.4-et mentem még annó a fekete 1-es golfal. Kereken 40kg-val lett könyebb, kapott két Matador
SM-2-es gumit és az első futómű lett kicserélve. Így lett 13.8 Szóval szerintem nem kicsit javulnál.
"Hogyha az előző config jól be lett volna állítva, akkor biztosan ütős lett volna. :-)) "
Ne szívass má!
Még,hogy akkor ment volna jól!
Pályán 14.7-et mérnének rajta!
hát ha minden rajta lesz 200 legvégére várom 300 feletti lenne a jó de hát ez nem kívánság műsor a max töltőnyomás pedig 1 bar lehet amihez még pulley-m sincs még meg kék rendelni kemény 72$+ship 1 barhoz meg kell másik map szenzor mert a gyári honda az 1,7 baros
enyém magas 13-at megy majd legfeljebb ez nem turbó és nehéz is. Esélyem sincs egy szétreszelt turbo gt ellen ami fél kiló és háromnegyed millió lóerős de poénnak jó lesz szal benne vagyok
nem de az indulás legjobban veszi igénybe a hajtásláncot nekem meg nincs másik kocsim és ez nem csak dísznek van értsd meg a helyzeten gurulóból hajlandó vagyok menni bármikor még ha esetleg olyan is az ellenfél, hogy tudom, hogy kikapok, persze ez nem áll fent ha be lesz jól állítva de még odébb van.
Bár van az a kisköbcentis kis súlyú autó szívóba ami még gurulóból is elmenne, ha van benne kakaó az enyém 1190 kiló volt szívóba most valszueg 1200 felett járok már én sem vagyok híres arról hogy jamaikai hosszútávfutó testalkatom van. Zsoltika meg a barátnője na azok igazi versenyző alkatok ketten együtt 100 kilósak legalábbis az a csaj aki a suzuki idején vót vele.
Ne álmodozz, 15 öt megy.....
Majd egyszer fel fogsz ébredni , remélem
full nyomás??Mikor?? Ne magyarázkodj, inkább erősítsd a géped