timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 14 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.10.21. 07:41:45 (1508
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat"
Nekem a gyorsulási görbéből pont az jön le, hogy akár egy másodperccel korábban is kapcsolható volna minden soron következő fokozat. Mi az igazság, mit nem veszek észre? 
válasz erre 2008.07.04. 10:20:29 (1107
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Audi S4 (Jens Eklund)     6.61 @ 197    (2008.06.22.)
0 rollout
1/8 ET:   6.61 @ 197
1/4 ET:   9.86 @ 248
0-100 km/h:   2.82
80-120 km/h:   1.21
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Márpedig én ezt el nem hiszem... Széles vigyor  
válasz erre 2008.05.30. 12:36:28 (1092
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Daewoo Tico (MiSA)    12.87 @ 88    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   12.87 @ 88
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   17.39
80-120 km/h:   9.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Micsoda-e? Széles vigyor
2 másodpercig pariban vagyunk, ha rossz szót szólnék, csak az enyémre tehetném Kacsint

Ja, szevasz Miki Mosolyog  
válasz erre 2008.04.18. 10:47:02 (957
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Seat Ibiza 1.5 Horag turbo    10.55 @ 118    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   10.55 @ 118
1/4 ET:   16.03 @ 146
0-100 km/h:   8.04
80-120 km/h:   5.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Levi, ez kemény kis gép! Mosolyog Szerintem ne add el... 
válasz erre 2008.04.08. 09:33:29 (925
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Ford Focus 1.6 16v (Segal)    11.75 @ 102    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   11.75 @ 102
1/4 ET:   18.08 @ 125
0-100 km/h:   11.41
80-120 km/h:   8.79
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hajrá SegaL! Nem vészes ez sem, de már alig várjuk a tüsszögést ;-) 
válasz erre 2007.11.06. 17:15:40 (708
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Suzuki Swift 1.3 8v (robogofigh)    10.56 @ 109    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.56 @ 109
1/4 ET:   16.54 @ 131
0-100 km/h:   8.83
80-120 km/h:   7.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nnna, veled sem állok ki a Ringen (201m)

Gratula! 
válasz erre 2007.10.19. 08:52:10 (622
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szerintem "felszállótömeg" - csak így van értelme. 
válasz erre 2007.09.19. 10:16:54 (582
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!


Motor legalább megúszta? 
válasz erre 2007.08.07. 13:02:11 (505
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)     9.83 @ 121    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.83 @ 121
1/4 ET:   15.20 @ 146
0-100 km/h:   6.87
80-120 km/h:   4.86
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én meg vezettem is Miki, gratula az új fejlesztéshez! 
válasz erre előzmények 2007.05.10. 17:07:21 (232
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A kompresszor oldalon a házba integrált bypass van, ezt javítanám így utólag Tehát különálló nincs, így a helyes. 
Re: Gubo77 (231)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 11:19:08 (231
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Bocsi Jobban is megnézhettem volna, milyen autód van.

Szóval van egy vákuumkör, rajta egy elektromos szelep, innen az aktuátorig egy cső. Ennek nincs más leágazása. Ez szokásos módon egy rúdon keresztül húzogatja a WG-t. A kompresszor oldalon semmi - se bypass, se blow-off -, csak a rendszer végén egy elektronikus fojtószelep. Eleinte arra gondoltunk, hogy váltáskor nagyon nyitvamarad és beengedi az összes termelődő túlnyomást a motorba, ahol persze benzin híján csak átmegy a hengereken. De ez marhaság, nem? (Ha teljesen lezárna, persze még rosszabb lenne a helyzet.)
Feltűnt az is, hogy nagyobb fordulatról (de kis gázpedál állásról) padlózva szépen és gyorsan kezd el húzni, de ha a teljesen felengedett gázpedált nyomom tövig, akkor a fenti, mért görbe szerint, időben elnyújtva indul meg. 
Re: Sirk (230)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:57:04 (229
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sajnos nem olyan egyszerű, hogy rátekerek még egy kicsit Azzal csak az alapértéket lehetséges állítani (basic boost pressure), a többit a Motronic találja ki és hajtja végre egy villamos vákuumszelep segítségével.
Szerintünk elszökik a kipufogógáz, de ha van más használható ötlet, nagyon megköszönöm. Ja igen, az aktuátort sem szeretném tönkretenni, marad az elvileg "zárt" állapot utáni gyári előfeszítés. 
Re: Sirk (228)
válasz erre 2007.05.10. 08:08:58 (227
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave, külön köszönet a figyelmességért, a 466-os "rajtszámért"

Konzultáltam turbós emberekkel a laggal kapcsolatban, szerintük a wastegate nem zár el tökéletesen. Ez nagy motorfordulaton mindegy lesz, mivel itt már amúgy is nyitogatná a vezérlés, de alacsony RPM-nél durván beleszól a menetteljesítményekbe. Ez megmagyarázhatja azt is, hogy bár nem gyorsul az elvárható mértékben, mégis képes hozni a gyári végsebességét. 
válasz erre 2007.04.25. 08:32:38 (192
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia Miki!
Gratula a fejlesztések eredményéhez! Ha legközelebb a csavarhúzót sem hagyod bent, meglesz a 9.xx-es időd ;-)
Na, komolyan: jó gumi, és kész. A múltkori méréseden nagyobb g-ket is sikerült megcsípned. 

összesen 14 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!