timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 8 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.11.14. 00:06:35 (1784
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Alakul, szép az eredményed.Jövőre lessz ez még 12-es idő is!
Amúgy miért ilyen nehéz az autód? Nem tudtál volna könnyebbet választani gyorsulni?
Nem mintha én jobban választottam volna. 
válasz erre előzmények 2008.11.06. 01:47:31 (1690
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Inkább a sofőrbe kéne egy kis tej.
Nagyon szép az eredmény!! 
Re: Fapuma8 (1687)
válasz erre 2007.11.06. 03:10:29 (699
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Csak egy pár adat.
Én szétszedtem egy Lupo 3L-t darabokra és lemértem az üres kasznit egy precíziós mérlegen.
Üvegeket kivágtam csak festék és az alvázvédő maradt.
Igy 215Kg -lett.

A golf 2. 4motion hajtással 6-os váltóval kb 1300Kg.

Az Iván Lupo-ja rendszámos azért nehezebb, a Lengyel 1-s pedig verseny verda full kikönnyítve.
Ezért megy jobban kb ugyanakkora lóerővel (kb 200kg a különbség). 
válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:40:31 (678
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Túl sokat nem lehet már könnyíteni rajta. Ez az autó ennyit nyom (súlyban).
500lóval szerintem slickekkel száraz pályán 10 alját futhatna.
 
Re: ave (676)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:33:23 (677
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem akarnak könnyíteni. Lóerőt akarnak növelni.Most széria közeli a moror. Csak a dugó csinált.
A befecsik is széria közeliek. Kovácsoltatnak hajtókart, bevonatot tetetnek a dugókra, nagy befecsivel, nagyobb turbó, motort szétfaraglák,16V hengerfej rá stb.Aszt mondta a fejlesztője, hogy 320-ról 500 lóra akarja megcsinálni utcára. 
Re: ave (676)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 12:33:37 (675
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem baj azt írja a fórumon a mérnöke hogy kicsit még tovább fejlesztik, hogy 10-es időt tudjon.
Slickkel kb 11 közepét tud. De ezt már lassa 3 éve futja.
Itt van néhány kép a fejlesztésről:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179637&highlight=stingray 
Re: Rusher_Tompi (674)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 12:27:57 (674
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valószínű kidobta neki a kettest nagy gázadásnál. Nekem is ugyen ez a sorozatú 6 gangos
összkerekes váltóm van, és ha megkopik akorr kidobja a sebbességeket. 
Re: ave (673)
válasz erre 2007.11.05. 03:50:19 (669
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Beszéltem Ivánnal és azt mondta, hogy a kettest nem tudta bevenni, csak néha sikerült neki.
A turbóval is volt valami gondja. 

összesen 8 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!