timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.09.27. 10:52:45 (182
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 GT turbo vs. BMW E30 (E34 M5 motor)    (2007.08.18.)
Miert tunik hihetetlennek?  Befulladt ugyan, de azert igy is gyorsult rendesen.
A valtas szerintem nem is volt fullos, megy ez ennel kicsit meg gyorsabban is.
Az uj valtom elso versenye volt, nem mertem meg durvulni.
Ez egy tok sima Reno valto, uj szinkronokkal.

Ez a video eleg akadozos (darabos a mozgas), mivel 20fps a kamera, es ebbol 25fps-t csak igy lehet csinalni.  (Lehet mashogy is, de akkor a kepkockak tartalma serul) 
Re: (180)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.09.27. 09:39:47 (180
Felhasználói profil
16.36 @ 135
Renault 5 GT turbo vs. BMW E30 (E34 M5 motor)    (2007.08.18.)
Mondjuk a BMW azért olyan nagyon nep lép el....
Hihetetlen nekem mindkét 60 láb.
A kettesből hármasba váltásod hogy lehet ilyen gyors? Ez valami speckó váltó?
Amúgy jó a videó,habár nekem akadozik. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!