timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.11.22. 22:08:28 (203
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Renault 5 GT turbo vs. BMW E30 (E34 M5 motor)    (2007.08.18.)
Hali Ave! Lenne egy kérdésem.
Úgy emléxem volt a race technology oldalán egy olyan számolgatós progi, ahova ha beírta az ember a lassulási értékeket pl 60-50 40-30 vagy ilyenek akkor kidobta hogy milyen beállításokat használjon az ember a ketyerében. Nemtod létezik-e még ez a progi? Vagy amúgyse ért semmit? 
Re: (200)
válasz erre 2007.11.05. 20:15:51 (201
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Renault 5 GT turbo vs. BMW E30 (E34 M5 motor)    (2007.08.18.)
midnen kérdésre a válasz igen? kíváncsi leszek, az jó ha ugyan úgy működik, legalább nem lesz teljesen új. és ap22 ugyan azt szokta mérni mint ax22 azonos beállításoknál ugyan arra a futamra? vagy szokott lenni eltérés? gondolom ax22 pontosabb valamennyivel. 
Re: (200)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:42:10 (200
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 GT turbo vs. BMW E30 (E34 M5 motor)    (2007.08.18.)
Igen. 
Re: (199)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!