timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.05.02. 20:12:57 (3248
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Igen, mi is hosszú kutatómunka árán és rengeteg laboratoriumi vizsgálatot folytatunk a Schuszi féle oldalkipufogos nagyon erőssen kifulyós légáramlatok ügyében, és a konzilium na meg a prof azt az álláspontot képviselte, hogy ilyen bonyolult és a fizika szerint ténylegesen problémákkal küzködő helyzetekben az a legjobb megoldás, ha és amenyiben az ember akár a bal vagy ne adj isten a jobb lábát ráhelyezi a kipufogóhoz közelebb eső fotocella tetejére, na persze mindezt ugy és olyan ügyesen csinálja, hogy nem löki el a fotocelát vertikális irányba, majd egyenletes terhelés melett ami 10-30 Nm közötti állandót jelent a föld középpontja felé ható erővel nyomja a fotocella dobozt lefelé, vagy egyszerüen rálép. 
Re: (3238)
válasz erre 2007.05.02. 17:57:19 (3244
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Normalis esetben az auto az hatrafele pufog ki, es nem oldalra...  
Re: (3238)
 ave
válasz erre 2007.05.02. 16:53:29 (3241
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En ezt az elso tokoli teszten szova is tettem, ugy tunik hiaba.

De mint a rendszert epitok elmondtak, amit kerunk meg tudjak csinalni.
Hat kerjetek ti is.

Rendesen rogzitett, egymastol rendes tavolsagra levo, atmeno fenykapukat a rajthoz! 
Re: (3238)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.05.02. 16:16:13 (3238
Felhasználói profil
13.31 @ 172
igen,azt kellett volna,az lett volna a sportszerű és korrekt lépés!de hát a Peti nem tudott még1-et menni mert forrt a vize(mint mindíg)!!
Tudom hogy nem direkt volt az elfújás,ebben csak az a gáz hogy hogyan lehet egy olyan időmérőt csinálni,amit el lehet fújni! 
Re: (3237)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!