Szerintem egy kicsit paranoiás vagy, már a múltkor is oltással gyanúsítgattál. Olvasd el még egyszer amit írtam, és próbáld megérteni, hogy nekem fontos az, hogy végre a saját pénzemből építsek autót, ami az enyém. Elmagyarázom még egyszer, mert úgy látom neked kicsit nehezen megy a szövegértés. A 2006-os versenyekre nem csak a saját pénzemből építettem, ami azzal is járt, hogy nem mindent én határoztam meg, nem mindent tudtam elmondani, nem teljesen voltam a magam ura.
"csak érdekel kit kóstolgatsz"
Nem ilyennek ismertelek meg, csodálkozok, hogyan lettél ennyire rosszindulatú?
Igaz, pár éve nem dumáltunk, nem jártam itt sem, lehet hogy csak ezért tűnik fel.
A helyzet az, hogy 2006-ban az anyagi lehetőségeimen felül költöttem az autóra, és valóban sokkal jobb volt az autó, mint amit magamtól elérhettem volna. Aztán még rosszabb évek következtek... Most sem vagyok sajnos nagyon eleresztve, de valószínűleg sikerül összehozni egy 11-es autót, végre saját pénzből, nem kölcsön/szponzor -pénzből. Ha nem lesz 11, az se zavar, legalább működni fog az autó, nem csak áll egyhelyben.
Beleférne abba sokminden, a V6-tól a 4WD-ig, de egyelőre azzal kell főzni ami van. Sajnos nagyon limitált a költségvetés, sok alkatrészt már be is szereztem az elmúlt 2 évben. Így is csak a jövő évet tudom megcélozni reális indulási dátumnak. Aztán majd ha egyben van, majd meglátjuk mi lesz.
Na szevasztok!
Úgy néz ki, hogy végre a sok szívás és probléma után újra visszatérek a Suzukival.
Új konfig, új tervek...
Hogy mikor, azt még nem tudom, valószínűleg július körül.
Jó éjszakát!
Szevasz!
Sajna még nem biztos, még nincs elég ""kedvem"" hozzá.
De esély van, csak biztosan nem az első versenytől, majd valamikor évközben.
Addig is meglátom, mi lesz a MGYSZ-MNASZ háza táján.
Nekem tavaly 2 versenyen muszáj volt használni, nem volt egyes a váltóban
Csak azon a két versenyen használtam a rajtprogit is.
(Mire leértem Nyíregyre, már egész megszoktam, hogy nincsen. Aztán amikor már volt újra, akkor meg már azt kellett megszokni megint )
Pedig igaz a 9-10G körüli terhelés.
Az Air Race közvetítésénél több alkalommal is kitették a G jelzőt (mint az F1 -nél) és bizony ott is többször láttam 9G körüli értéket. Másrészt a Besenyei Péter egyáltalán nem nagyzolós típus, inkább szerény, és ő is ilyen értékeket szokott nyilatkozni. (most egy gyors google kerseéssel pl ezt találtam: http://www.esztergom.hu/wps/portal/archiv?docid=PISI-6WML7N )
A vadászpilótáknál meg inkább az a probléma, hogy nekik minden irányban előfordulhat komoly G terhelés a harc közben, műrepülésnél viszont meg lehet tervezni a forduló irányát. ( honnan-hova mehet a vér). Meg azt se felejtsük el, hogy egy 600-700kg-os gépet ( szárnyakat, sárkányt) 10G-re tervezni jóval könnyebb, mint egy 10-15 tonnásat.
Ez nagyszerü ötlet!
Megoldaná azt a problémát is, hogy döntő futamok alatt-előtt a motort melegítve, nem mindig hallani a zajtól, hogy melyik versenyzőt szólítják.
És egyetértek, zenét ne, vagy csak nagyon halkan kellene. A zenét úgyis hallani az egész területen rádió nélkül is
Ez igaz, elfelejtettem szavazni.
Szóval még ez a jobbik megoldás:
"- Zöld, majd azonnal piros: Ekkor a beugrott versenyző vesztett, de az eredményei mérve vannak."
Szóval természetesen a beugrott futamot is mérni kell, a timeslipen szerepelnie kell a beugrás idejének is. ( a reakcióidő mínusz előjellel) Fontos információ a jövőbeli rajtokra, hogy 7 ezreddel ugrottam be, vagy 2 tizeddel.
Én úgy gondolom (bár igaz, nem versenyzek, minek szólok bele ), hogy rossz rajtnál még egy pillanatra sem szeretnék zöldet látni ( legalábbis a döntő futamokon) . Már az elején tudni szeretném, hogy mindkettőnk futama érvényes lesz-e vagy sem. Időmérők alatt akár az összes világíthat hupikéken is akár.