Szerintem meg aki nyerni akar, kupát akar áldozzon. Vannak szabályok, azon belül kell lenni és ott is a leggyorsabbnak. Kész. Ez az egész street, meg minden faszkodás szerintem értelmetlen. Legyen 8 kat összesen és go. Miért van az hogy vannak jó néhányan akik hobbiból építgetnek autót és teljesen megfelelő nekik,hogy kimennek megtudják az idejüket hogy jó irányba haladnak és boldogan hazamennek. Arról nem beszélve hogy a streetben dobogós kocsik nagy része,ha nem az összes egy igazi gépátvétel után mehetne profiba... Na mindegy, én úgyse versenyzek
A drag szakág is ad gépkönyvet? A konkrét kérdésem,hogy van-e arra lehetőség hogy ahogy a rallysoknál rendszám marad, de a bukócsővel is legális marad a kocsi és ha perverz vágyam támad rá mondjuk akár saját lábon is lemehetek egy-egy versenyre?
Márpedig szerintem igenis az lenne a cél, hogy gyorsuljon a dolog. Vagy akkor felejtsük el ezt az mnasz-es dolgot, és akkor fejlődjön vissza az egész. Én mint néző örömmel tapasztaltam a célgépek megjelenését, és szerintem ez a helyes irány. Az élmenők egyre fejlesztenek gyakorlatilag elmondható,hogy nagyrészt szponzorok nélkül. És születnek egyre jobb és jobb eredmények. Ebből kifolyólag nem is nagyon értem Pelyvit, mert gyakorlatilag csinált egy egyelőre egyeduralkodó gépet a kategóriájába,ami ha megy nyer és kész, attól hogy nem tud versenyre kelni mondjuk egy V8 nitroval, vagy 2000+ccm turboval az nem csökkenti az érdemét.És valahol viszont itt igaza van, mert talán ezt az eredményt nem annyira ismerik el a hozzá nem értők mint azt a befektetett munka,pénz stb. indokolná.
De továbbra is azt mondom,hogy egyre gyorsabb autókat látnának szívesebben a versenyre látogatók, így én a street kategóriát inkább betét programnak minősíteném, ha lehetne...
Attól még hogy nem megy 9es időt igenis van respektje az említett kategóriáknak, de egy superfinal igenis a leggyorsabbról és egy abszolút bajnoki cím a leggyorsabb+legmegbízhatóbbról kell hogy szóljon, szerintem.
Azt azért nem láttuk,hogy mi van benne... Na meg mi csak ezt a versenyt láttuk, ki tudja hány betlije volt eddig. Azért csodák még külföldön sincsenek...
Pont a napi licensz meg hasonlókra nincs igényem pl nekem, szeretnék néhányat gurulni, nézni sikerült-e vmit eltalálnom. A teszt tényleg a tesztelőknek nagy segítség lenne,illetve ezzel megelőzhető lenne az,hogy mondjuk vki aki amúgy tesztelne csak megy két nagyot , aztán miután tényleg csak ezért jött, utána hazamegy, de mondjuk az idejével benne van a 8ban és megint nincs ki a 8as fa.
Miért is kéne a tesztet soronkívüliséget korlátozni? Szerintem amennyit akar mehet, ha kifizeti. Úgyis profi közeli (gyakorlatilag profi autókról van szó) amik nem fognak 40szer menni úgyse, tehát nem zavarja a versenyzőket.
Hát pont ugyanolyan, ha nem veszélyesebb. Itt szinte sehol sincs megkövetelve a minőség amit mondjuk egy homológ cuccnál elvárható, persze egy ilyen szabály bevezetése megint csak csökkentené az amúgy sem épp növekvő drag társadalmat. Spec a ketrecet minden profinál követelmény lehetne. Illetve Zoliék helyében elgondolkoznék, a nézők védelmén is.Eddig nem történt semmi, szerencsére, ne is történjen,de jobb félni.
"Bármennyire hihetetlen, azért komoly szellemi munka van mögötte, ezt megerősítik Geriék is, vagy bárki, aki foglalkozott már kicsit komolyabban a történettel."
Ez szerintem itthon kizárt Persze, ha sok egyéni versenyző összeáll, még lehet belőle vmi..
Pedig azért érdekes látvány lenne, sok egy csapathoz tartozó verdát látni
A csapatbajnokság jó ötlet, kíváncsi vagyok kik hogyan állnak össze. Bár már eleve sok helyen kis csapatok állnak az egyes versenyzők mögött.
Az idényzáróból kiindulva, jövőre iszonyatos kemény sorozatnak nézünk elébe
Ezek nem semmi számok.. csak lesek ki a fejemből, néhány eredmény felével is elégedett óvodás képem lenne évekig 1000+ ló...eszméletlen, a GTR-ek meg igazi munkábajárósan odabaszósak.. Na gratulálok mindenkinek.
Szabyk nem volt?
Ezt elég baleset veszélyesnek tartom. Mert ezek a drag gumik, amint nagyobb fordulatot kapnak, kicsit mintha elnyúlnának, kicsit kevésbé emeled, betapad, és miután nem 60LE autókról beszélünk, lerántja magát,és helló...Szerintem ez zsákutca.