timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.08.11. 11:07:46 (1704
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Ilyen 1 igazi motorfék, nem sokon múlt, hogy nem lett bukfenc belőle. 
Re: (1697)
válasz erre 2009.08.10. 18:39:04 (1703
Nekem az a fura hogy nem lett semmi baja a motornak, nem ment el a vezérlés. Én eddig kétszer váltottam el, egyszer 150nél négy helyett kettőbe semminek nem lett baja csak a kipufogósor szelepet hajtogatta össze, aztán olyan 102-nél raktam három helyett egybe, ugyan az lett mint a másik esetnél, minden túlélte csak a kipufogószelepek nem! Érdekes módon vezérlésem is mind a két esetben jelen maradt.  
Re: (1697)
válasz erre 2009.08.10. 11:57:23 (1701
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Jó kaszni Mosolyog  
Re: (1697)
válasz erre 2009.08.10. 11:52:14 (1700
Felhasználói profil
14.76 @ 158
BAAAAAAAAAAAZZZZMEEEGGGGG Cool  
Re: (1697)
 ave
válasz erre 2009.08.10. 10:36:39 (1698
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na ez a nem mindegy...  Hogy a rakba, ugye?
Mennyit megy ez a szeker egyebkent? 9.0 @ 270 ??? 
Re: (1697)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.08.10. 01:42:51 (1697
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ez milyen már! Hö?
2-ből visszavágta 1-be, elrepedt a váltóház, de végigtolta és még így is 9,8 lett a vége 257-el!!!
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!