timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.04.29. 11:15:40 (2098
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pontosan!
A diesel csőrösben egy 6.6L Duramax V8 van. Ezt szerintem csak kintről lehet beszerezni, és meg merem kockáztatni, hogy a posta annyi még pluszba mint a motor Széles vigyor Kint fillérekbe kerülnek az alkatrészek még az itthoni színvonalhoz képest is. (nem a NASA cuccokra értem!) Kint élő haverom úgy cserél rb26 motort a silviában mint én olajat. Ha nekem kell valami, hetekről, hónapokról beszélünk, ha neki kell valami, elmegy és megveszi! Mosolyog  
Re: (2095)
válasz erre 2011.04.29. 10:25:27 (2096
szerinted egyetemi támogatással nem lehetne nagy dolgokat elérni? értem ezt úgy hogy a műszaki egyetemen rengeteg tanár, tehetséges diák van. csináltak már injektoros ladát is magyarországon,mért ne lehetne vmi nagyot alkotni?! Persze abban egyet értünk hogy brutálisan sok lé kellene hozzá. 
Re: (2095)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.04.29. 09:52:18 (2095
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem, szerintem ezt dollárnak hívják....semmi köze a tudáshoz...a dollár és a lehetőség,h akármi kell neked ott megkapod itthon meg nem.... 
Re: (2093)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!