timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.04.29. 13:50:07 (2101
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Biztos hogy meglenne a tudás és minden ami kell hozzá, csak a itthon aki kitalál, vagy megcsinál valamit...már az első eladott alkatrészen meg akarja téríteni az ő szopását, vagy inkább annak 10x-sét. Széles vigyor Az is baj hogy itthon a gagyira van igény. Az én dieseles haverjaimból kiindulva fölösleges is lenne pl. leömlő vagy komolyabb technika mert már az sdi tengely, gtb2260, race II csúcs-tól maguk alá szarnak-hugyoznak, hogy ez már wtcc technika Széles vigyor ha wg-s turbót (vagy külső wg-t) meg cső leömlőt említek már vért okádnak, de akkor hogyan fog 1500tól húúúúzni??? Víz/metanol befecsi vagy nitro dieselbe? Az mi?
A felfogással is gond van itthon mind kereslet, mind kínálat terén Mosolyog  
Re: (2100)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.04.29. 13:40:38 (2100
Ez szerintem talán a szakik hozzáállása miatt lett ilyen. Mert sokszor annyira el vannak havazva azok akik hozzáértők, hogy az igazi újításokra és "plusz" ötletekre már inkább nemet mondanak, vagy direkt csillagászati összeget. Nem akarom elhinni, hogy nincs meg a technológia és a hozzáértés ebben az országban, csak a lustaság és a negatív hozzáállás miatt nem jutunk el egyről a kettőre. Vagy csak egyszerűen túl nagy energiát kellene befektetniük ezeknek az embereknek egy egy új alkatrész megtervezésére és legyártására, amit ma magyarországon senki sem tudna megfizetni. Válasz lehetne erre az elkészült alkatrész sorozatgyártása ami így mindkét félnek kielégítő lehetne. Például miért nincs 8v tdi-hez még sorozatgyártott csőleömlő? Már több embernek van magyarországon,de mindőjük rengeteget szopott vagy fizetett érte. Komplett kiteket árulnak már a nagy pocsoján túl... 6-8százezer forintokért. Nem hiszem, hogy nem lehetne ráállítani 3-4 szakit akik ezt csinálnák sorozatban és ne lehetne kitenként 300ezer profit......
Sajnos amikor meg a magyar ember elmegy a külföldi szakihoz és vesz egy kész technikát, akkor elég nagy a valószínűsége, hogy át lesz baszva... 
Re: (2099)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!