timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.06.06. 16:26:22 (282
Én csak azt nem értem, miért nem keresnek egy ovál pályát ahol a VeyronT is lemérték, miért csak az egyenes a jó ? 19 km nem elég, te uristen .... 
Re: (237)
válasz erre 2007.05.11. 14:50:22 (250
Felhasználói profil
14.07 @ 160
Ez a segességrekordos téma érdekes. Anno nem a Sledgehammer tartotta 408al? Vagy az nem számít utcai autónak?! Fura, h a Bugatti is ugyanannyival állt elő.
Apropó, a top gearesek 1ik adásban letesztelték a Veyront végre. Kicsit izzadságszagú és megrendezett a téma, de egy vetítést mindenképp megér
http://www.youtube.com/watch?v=V27CgobKJHw 
Re: (237)
válasz erre 2007.03.26. 12:14:37 (238
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én is olvastam, még gondolkodtam is, hogy beírjam-e.
A Veyron 7,4 alatt gyorsul 200-ra ha jól emlékszem, és a 300-at is az ígért 14 helyett a múltkori mérésen "csak" 17,7 alatt futotta, és a közben eltelt idö (10mp) alatt mondjuk olyan 650-700 métert halad.

Ráadásul a megcélzott 440 is elég utópisztikusnak tünik, mert bár ök kicsinek tartják a hír szerint a 0,357-es alaktényezöt, de ez a valóságban, manapság egyáltalán nem számít annak (szerintem a Veyroné ezen érték alatt van). Emellett abban a cikkben még a tömegekröl is beszélnek, aminek aztán elég kis köze van a végsebességhez, amíg nagyságrendi különbség nincs a jármüvek között, csak ilyen kb. másfélszeres szorzó.

Ezek a számok így eléggé nem állnak össze egy rekorder autó esetében. Sem a felfutó szakasz, sem a gyorsulás, sem a teljesítmény, sem az áttétel. 
Re: (237)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre 2007.03.26. 00:16:05 (237
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt a kamuhirt!

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.03.24.&305302

No1:
19 km alatt csak 370 km/h?
A Veyron a 9 km-es VW palyan ment rekordot.
Igaz a dontott kanyarbol kb. 200-al jon ki, de 200-at szerintem joval kevesebb mint 400 meter alatt eleri.

No2:
"a legmagasabb sebességi fokozatban a maximális fordulatszám felénél el kellett kezdenie fékezni."

Ez milyen mar?  740-re van attetelezve?
Raadasul ekkora ejtest mar, hogy valtas utan 4000-5000-re ejt?


Hihetetlen hogy kepesek egy szaklapban ilyen hireket gondolkodas (kommentar) nelkul lekozolni.   



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!