timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.08.13. 22:39:54 (631
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Már a verseny-motoré, mert az edzés-motorok azért már 800-960 LE/l között jártak, ami 2-liter esetén 1600-1900 LE-t jelentene. > 
Re: (629)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.08.13. 20:44:46 (629
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt irja. De persze az se biztos, hogy 1200 kg.

Egyebkent nem erosebb a literteljesitmenye, mint egy 80-as evekbeli F1-e.
De nem is nagyon kevesebb.     Szoval a franc tudja hogy csinalja.  
Re: (628)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!