timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.10.30. 21:10:29 (843
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lehet tenyleg nem ertesz hozza.

Eloszor is a gumiknak semmi oldaltartasa, nagyon alacsony nyomason, ugy rugozik mint egy rossz gatlos Lada.

Aztan meg a minel jobb rajthoz az kell, hogy indulaskor hatradoljon mint egy kejfeljancsi.

Nagy tudomany ez! 
Re: (837)
válasz erre 2007.10.30. 21:07:26 (840
Felhasználói profil
11.80 @ 189
szerintem nem egyszerű ilyen teljesítménynél stabilra rakni a kasztnit 
Re: (837)
válasz erre 2007.10.30. 21:03:37 (839
Felhasználói profil
11.18 @ 203
szegény Jens
megkérdezzem neked? 
Re: (837)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.10.30. 20:58:50 (837
Annyira nem értek ehhez, de ha már ilyen motorra van pénz, miért nincs pénz egy olyan futóműre ami nem igy libeg  ??  Ez a hazai audikra is érvényes. Vagy ez direkt ettől jobb ?   
Re: (836)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!