timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 331 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2008.06.17. 15:05:33 (1260
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem hiszem, a kepen egy turbos Honda van, de Gregor Neve mellett a sajat szivojanak a teljesitemenye van.
Rossz kep kerult fel szerintem. 
Re: Ákoska (1259)
 ave
válasz erre előzmények 2008.06.12. 10:45:35 (1254
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jaja.  Kar, mert ha jol kelelt a palya, akar nyerhetett is volna. 
Re: szabyk RST (1251)
 ave
válasz erre 2008.06.12. 00:19:28 (1249
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem kurrens kep, csak most kerult kezem ugyebe.
Volt mar arrol szo, hogy jo-e a weight transfer AWD jarmuvon...
Click to see full size!
Click to see full size! 
 ave
válasz erre 2008.06.02. 12:39:50 (1247
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Red Victor ket kereken. Mosolyog
Click to see full size! 
 ave
válasz erre előzmények 2008.05.25. 22:05:47 (1245
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Negativ, csak a magyar versenyek, legalabbis egyelore.
De avatarod ala beirhato az ott ment eredmeny is.
 
Re: bajzathg (1244)
 ave
válasz erre előzmények 2008.05.23. 20:02:11 (1238
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem ez syncro, csak gumimelegiteshez lekapcsolja a hatsot... 
Re: LadaMV6 (1237)
 ave
válasz erre előzmények 2008.05.19. 18:50:39 (1234
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat igy csovek nelkul erdekes lenne. Mosolyog  
Re: szabyk RST (1231)
 ave
válasz erre előzmények 2008.05.09. 19:06:55 (1220
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Kb. 10, lehet 11 is, de szoval nem lassuak, az egyszer 100... 
Re: ave (1219)
 ave
válasz erre előzmények 2008.05.09. 19:06:29 (1219
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez kemeny!

Raadasul nem csak hogy ket kereken, hanem 10 mp alatt! 
Re: De4dSn4ke (1217)
 ave
válasz erre előzmények 2008.04.25. 17:01:00 (1210
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Versenyulessel ez nem problema, lehet nagyon lentre is tenni.
En pl. alig latok ki az R5-bol, pedig 182 cm vagyok.
Siman levaghatnek a tetejebol en is ennyit, meg akkor is jol elfernek sisakban is. 
Re: recska (1208)
 ave
válasz erre előzmények 2008.04.25. 15:57:28 (1206
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha jol hallom, ez valami szuperszivo. Mosolyog
Jol szol.
Mondjuk nem kicsit gyanus az az auto, ami fekezeskor felemeli a segget es majdnem orra bukik.  Sima aszfaltpalyan legalabbis feltetlenul. 
Re: recska (1205)
 ave
válasz erre előzmények 2008.04.22. 19:55:12 (1198
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Wow, alul egy kis timeslip link, howcool. 
Re: szabyk RST (1196)
 ave
válasz erre előzmények 2008.04.18. 13:35:27 (1194
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Van ereje az biztos.
A 18 mp pedig nem is olyan kulonlegesen jo ido 0-300-ra, a Veilside szinten utcai GT-R 13.7-at tud, igaz annak a motorja ugy 1 literrel kisebb mint ez a Porke.
De akkor ez most mitol vilagrekord?   Mosolyog  
Re: recska (1193)
 ave
válasz erre előzmények 2008.03.25. 11:01:15 (1179
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdemes lapozgatni is am, vannak itt erdekes linkek. Mosolyog

http://timeslip.hu/forum.php?thread=5&ref=1119 
Re: lasi (1178)
 ave
válasz erre előzmények 2008.03.17. 19:25:07 (1175
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De majd 600 WHP azert van.  Nemkeves. 
Re: ave (1174)
 ave
válasz erre előzmények 2008.03.17. 19:21:04 (1174
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem sincs. Mosolyog  
Re: Robi-ka (1173)
 ave
válasz erre 2008.03.17. 18:31:47 (1172
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az az Audi, ami nem kihivas, ha ma' vicceskedunk.   Kacsint    Cartman

Egyebkent meg VW-bol 1000+ loero, 2.1 literbol.   (koszi Don!)
245 km/h aze' nem keveske.
http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie_Polo1_Dragster.shtml

Click to see full size! 
 ave
válasz erre előzmények 2008.02.04. 18:26:34 (1150
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem a jarmu a meglepo, hanem ahogy nekiindul.  Nagyon jo rajt, szerintem.   Vagy rossz a framerate.  
Re: De4dSn4ke (1149)
 ave
válasz erre előzmények 2008.02.04. 01:56:56 (1148
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez nagyon durva rajtnak latszik, nem is ertem.  
Re: De4dSn4ke (1147)
 ave
válasz erre előzmények 2008.02.03. 16:40:26 (1145
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az oroszoknal nagyon komoly versenyek is vannak, 10000 dollaros fodijjal, rendes palyaval.  Zizi, bambi, korhinta.
Ez valami amator moka lehet. 
Re: dani1121 (1143)
 ave
válasz erre előzmények 2008.01.17. 19:18:37 (1142
Felhasználói profil
12.88 @ 175
322 km/h inkabb, szoval sokat szamit, hogy 300kph vagy 200mph   
Re: De4dSn4ke (1140)
 ave
válasz erre előzmények 2008.01.16. 09:52:30 (1135
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, hogy nem verhetetlen.
De az osszesz szupergyors kocsi kozul messze a legkulturaltabb, legbiztonsagosabb. Igazi luxus, ami mellesleg nagyon megy. 
Re: De4dSn4ke (1132)
 ave
válasz erre előzmények 2008.01.16. 02:18:00 (1129
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azert ez nagyon impressziv, szerintem.

 
Re: De4dSn4ke (1128)
 ave
válasz erre 2008.01.08. 20:24:02 (1119
Felhasználói profil
12.88 @ 175
900 loero motorfekpadon, nem gorgospadon! Nem is a 900 loero a szep ebben, hanem az, hogy ezt 7000-es fordulaton csinalja.
http://www.norrisdesigns.com/videos/900+bhp-2.wmv

9.2-re eleg "bena" gumikkal, es "bena" soforrel.
http://www.norrisdesigns.com/videos/9.26-run.wmv 
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.18. 23:07:51 (1107
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez remek hir, koszi!  
Re: kircipeti (1106)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.08. 12:53:39 (1088
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Annyira nem sikerult jol.
Nemcsak feltolteni lehet, hanem linkelni is lehet kepeket.
Szerintem eleg erthetoen van megcsinalva.
Becopizod az url-t, majd katt, hogy kep linkelese, majd a thumbnailra kattintva beilleszt a szovegbe.

Ha linkelted volna, akkor maradt volna animgif.

Mondjuk a wade-s link eleve nem jo, hisz azon az url-en nincs animgif.   
Re: Attila1987 (1085)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.07. 21:35:38 (1078
Felhasználói profil
12.88 @ 175
1.24?   Az eleg durva...   Az 1.8g...

232 km/h se kutya.    Ez Cossie motor, ugye?


Ha 850kg es akkor stimmel a 440WHP is, a celvonalival.
Viszont ezzel a sebesseggel es ezzel a rajttal 8-as idot megy "nalam"., nem 9.8-at.

Szoval lehet ez a rajt csak valami elmeres csak. 
Re: szabyk RST (1077)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.04. 17:39:54 (1076
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem olaj. 
Re: hori (1075)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.03. 22:28:50 (1074
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A fust az olaj lehet, egyik kerek ala jutott, a masik ala nem. 
Re: hori (1073)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.03. 09:34:06 (1071
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Elvezhetobb keparanyban ugyanez:
http://www.dragtimes.com/movies/13337-2003-Honda-Civic-EX-turbo-video.wmv

Egyebkent csak a teleobjektiv miatt latszik ennyire lejtosnek/emelkedonek, nem olyan veszes ez. 
Re: B_Csaba (1069)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.02. 22:56:03 (1068
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hooo, emberunk a hatso ulesen ul ahogy nezem.

Nagyon allat!  
Re: JuSzT (1067)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.01. 20:15:33 (1061
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>Ez szerintem 10:5:1...

Dehogyis, csak egy henger ket kipufogoszelepe nem a hengerfejben kerul kozos csatornaba, hanem a kipufban. 
Re: NISSAN (1058)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.01. 13:50:45 (1057
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gyonyoruen szol, valoban. 
Re: FM2000 (1055)
 ave
válasz erre 2007.12.01. 13:50:15 (1056
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Valoszinuleg nagy fordulaton sok az egybe az idealis.

Az F1 szivomotor es az is 4 az egybe.

Ez speciel meg 10 hengeresen volt, de ugyanaz, 5 az egybe.
 
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.29. 20:25:19 (1047
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdekes tortenet, de tuti elkaptak mindet rendszam alapjan.
Rohadt csempeszek. 
Re: ESI (1046)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 15:46:21 (1013
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nagyon csinos nonemu egyedek vannak benne, nekem tetszett.  
Re: Saybor (1011)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 14:15:17 (1005
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az 1.0 a dizel oelotte "kispolszki" szinu volt, mar 2002-ben ment versenyeken.
A 2.0-t nem tudom ki csinalta, de a motorjat mas, tehat az sem "one man show". 
Re: MazleeDSM (1004)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 14:00:10 (1003
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>van másik ilyen one man show  is. kispók

??

A one man show azt jelenti maga csinalja otthon a feszerben.
A kispokot masok csinaltak, nem az aki vezeti. 
Re: MazleeDSM (1002)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 13:18:17 (998
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem hegyilevego, ez teny.
De a korom az nem szenmonoxid, meg nitrogenoxid, hanem korom.
Nem tudom hallottal manapsag olyat mar, hogy a varosi levogo legnagyobb baja manapsag a korom tartalom?

Egyebkent a dizelek hangja sem valami nagy elmeny egy benzineshez kepest. 
Re: Saybor (997)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 11:20:30 (987
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>egyebkent miert van azaz erzesem hogy ha ami dizelt huzna valaki rogton isten lenne?
Azert mert paranoias vagy.   

En egyebkent megirtam a velemenyem az amerikai 10-es fustgyarrol is, szerintem eleg egyertelmuen.

Kori autojaban egy tokgyari szivomotor van egyebkent. 
Re: Saybor (984)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 10:53:18 (983
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egyebkent mivel a "mezony" kb. 3 utosebb amerikai autot jelent, ebbol nehez 10-es felsorolni.
De az biztos, hogy 100le/liter egyaltalan nem problema motorikusan.

Biztos lehetsz benne, hogy a szamuk valtozni fog.
 
Re: Saybor (978)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 10:49:19 (980
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Falco V6-ja szerinted nem volt 430 loero?

Csak azt ne mondd, hogy az elre volt huzva, mert megeszem a kalapom.   
Re: Saybor (978)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 10:21:40 (977
Felhasználói profil
12.88 @ 175
100le/liter feltoltott amcsi motorbol alomhatar lenne?   Szivoban 150, na az alomhatar.

Draganak viszont draga, hogy legyen mogotte megfelelo valto, stb, egy huzott 1.9 TDI-hez kepest legalabbis biztosan.
 
Re: Saybor (975)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:18:19 (964
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdekes ez a mocorgas, erre meg nem gondoltam.
7 fok az eleg extremnek tunik, jo tudni.
Mondjuk masodlagos tiggernek tokeletes a veztengely jelado is.
Btw. a te motorodon is csak secondary a CAS? 
Re: pnanassy (963)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.19. 16:50:01 (962
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szep szamok.
Ez rovidloketu, ugye?
Mi a gond a vezermurol idozitessel?   (Feltetelezve, hogy nem csak 10 pocok van.) 
Re: pnanassy (961)
 ave
válasz erre 2007.11.18. 18:51:20 (960
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez is rotoros negyhengeres, FWD.    (7.636 @ 300 km/h)

Click to see full size! 
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.18. 17:13:41 (957
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En szegyelnem magam a helyeben.  
Re: Bkori (952)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.16. 23:38:04 (946
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez tenyleg utos, meg erdekes megoldasok.  ITB, 8 injector, plusz 4 injector a vizes coolerba... 
Re: JuSzT (945)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.15. 10:08:30 (942
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Csak azt irtam, hogy nem LATSZIK gyorsnak.
A szamokat latom, le is modelleztem, azert boven 1g felett huz. 
Re: De4dSn4ke (941)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.15. 00:01:49 (940
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az amcsi domperek is, tipikusan, es hiaba kisebb picit a fordulat, megiscsak 8 henger. 
Re: Robi-ka (939)

összesen 331 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!