timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 2332 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2011.06.12. 21:08:16 (2124
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az jó lesz akkor,csak a cast alloy dugókat kell elhajítani messzire. 
Re: sh adam (2122)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 20:03:43 (2123
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ez meg mondjuk igen, de amik itthon mennek neha utcai auto cimszo alatt, haaaat... Széles vigyor  
Re: sh adam (2121)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 19:15:43 (2122
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Elméletileg:
cylinder block & crankcase
GJV-450 compacted vermicular graphite cast iron (GJV/CGI); six main bearings, two-part cast aluminium alloy horizontal-baffled oil sump, simplex roller chain-driven oil pump, die-forged steel crankshaft, forged steel connecting rods, cast aluminium alloy pistons (weight, each, including rings and gudgeon pin: 492 grams (17.4 oz). Mosolyog  
Re: radics1 (2119)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 19:05:04 (2121
Felhasználói profil
13.05 @ 186
http://youtu.be/WIkB6Zl1wc8 Ez szerintem még belefér. Mosolyog  
Re: hobizoli (2120)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 19:01:25 (2120
Felhasználói profil
14.93 @ 153
LOOOOOOOOOL
Kerdes ki szerint mi fer bele az "utcai" fogalomba... 
Re: sh adam (2118)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 18:11:05 (2119
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mondjuk ehhez a motorhoz van sok minden alkatrész,az újabbakhoz meg lassan lesz.

Nem tudom az új 5 hengeres mennyire jó alap,lehet az már alublokkos? 
Re: sh adam (2118)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 16:50:23 (2118
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Persze, de nem egyedülálló. már 4-5 évvel ezelőtt szórták kint az utcai Toyota suprákkal a 8sec-et Mosolyog Az a " technika " is 20éves ha úgy vesszük, mivel azok a blokkok a 90es évek elején készültek ha ól tudom, de lehet tévedek.  
Re: radics1 (2116)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 07:23:44 (2117
Felhasználói profil
12.52 @ 177
Re: radics1 (2112)
válasz erre előzmények 2011.06.12. 01:45:32 (2116
Felhasználói profil
10.97 @ 200
"All the power is in the head"

Szvsz ha a blokktömb meg a hengerfej 20 éves,mégis ekkora teljesítményt tud,az már nem semmi mutatvány. 
Re: ave (2115)
 ave
válasz erre előzmények 2011.06.11. 21:24:26 (2115
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen komoly auto...
Ezen csak a motor blokkja es a hengerfej lehet 20 eves...   De mindegy is a motor, nem attol javult durvan 1mp-t. 
Re: radics1 (2112)
válasz erre előzmények 2011.06.11. 14:45:46 (2114
Felhasználói profil
18.45 @ 115

az oldalán a 2011-es videójának a végén elég fincsi számokat ír:
8.38 - 235 km/h 60láb: 1.28
8.11 - 268 km/h 60láb: 1.23
8.05 - 247 km/h 60láb: 1.20

Nyelvet ölt

 
Re: Sefig60 (2111)
válasz erre előzmények 2011.06.11. 14:32:01 (2113
Felhasználói profil
11.69 @ 205

A kövület a tuti...
Néztem is hogy miféle motor ez! Szemforgató  
Re: radics1 (2112)
válasz erre előzmények 2011.06.11. 13:46:40 (2112
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az a durva,hogy még mindig egy 20 éves technikával érnek el ilyen eredményeket!

Mikor fognak tfsi blokkal ilyet futni? 
Re: Sefig60 (2111)
válasz erre előzmények 2011.06.07. 12:03:41 (2110
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Beszarok még ködlámpa is van benne..... 
Re: szabyk RST (2108)
válasz erre 2011.06.07. 10:31:06 (2109
Felhasználói profil
13.05 @ 186
válasz erre előzmények 2011.06.07. 07:17:11 (2108
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Re: szabyk RST (2107)
válasz erre 2011.06.07. 07:16:58 (2107
Felhasználói profil
9.78 @ 238
szarul forog...

<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/QA-uszLNcsU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 
 ave
válasz erre előzmények 2011.05.28. 19:08:40 (2106
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Es meg egesz elvezheto is, mivel kommentaljak is.   /Nezni nincs nagyon mit./ 
Re: Belfegor (2105)
válasz erre 2011.05.28. 11:22:23 (2105
Felhasználói profil
18.20 @ 120
élőben megy a Santa Pod-i móka

http://www.eurodragster.com/live/webcam/default.htm 
válasz erre előzmények 2011.05.20. 20:42:19 (2104
Felhasználói profil
13.60 @ 173
Nem szotyi...  
Re: radics1 (2103)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 15:36:58 (2102
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Bizony így van, nincs fizető képes kereslet a sorozatgyártásra.
Eseti-egyedi megrendelések vannak, de nincs két egyforma kipufogó csonk igény se.
Ennek ilyen kaszniba, annak olyan motorra, amannak olyan turbóhoz,  ide ilyen cső átmérő, amoda olyan, emennek ilyen wg-hez, de így álljon, meg úgy ne álljon, ennek így nem fér el,  saválló, vagy acél, vagy  nem tetszik...stb...
Ha "kintről" veszel egy pl kipufogó csonkot, akkor biztos isten, hogy  minimum alakítanod kell,de nem ritkán szét kell vágnod az egészet,  mert olyan nincs, hogy mindenhez passzolna. Olyan is volt már nem egyszer, hogy az egész megy a szemétbe, és készül egy új, azért mert amit vett noha jól néz ki a fotókon ,rendszerint  olcsó, egy rakás szar. Ez most a saját tapasztalatból mondottak.

 
Re: sh adam (2101)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 13:50:07 (2101
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Biztos hogy meglenne a tudás és minden ami kell hozzá, csak a itthon aki kitalál, vagy megcsinál valamit...már az első eladott alkatrészen meg akarja téríteni az ő szopását, vagy inkább annak 10x-sét. Széles vigyor Az is baj hogy itthon a gagyira van igény. Az én dieseles haverjaimból kiindulva fölösleges is lenne pl. leömlő vagy komolyabb technika mert már az sdi tengely, gtb2260, race II csúcs-tól maguk alá szarnak-hugyoznak, hogy ez már wtcc technika Széles vigyor ha wg-s turbót (vagy külső wg-t) meg cső leömlőt említek már vért okádnak, de akkor hogyan fog 1500tól húúúúzni??? Víz/metanol befecsi vagy nitro dieselbe? Az mi?
A felfogással is gond van itthon mind kereslet, mind kínálat terén Mosolyog  
Re: lipi88 (2100)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 13:40:38 (2100
Ez szerintem talán a szakik hozzáállása miatt lett ilyen. Mert sokszor annyira el vannak havazva azok akik hozzáértők, hogy az igazi újításokra és "plusz" ötletekre már inkább nemet mondanak, vagy direkt csillagászati összeget. Nem akarom elhinni, hogy nincs meg a technológia és a hozzáértés ebben az országban, csak a lustaság és a negatív hozzáállás miatt nem jutunk el egyről a kettőre. Vagy csak egyszerűen túl nagy energiát kellene befektetniük ezeknek az embereknek egy egy új alkatrész megtervezésére és legyártására, amit ma magyarországon senki sem tudna megfizetni. Válasz lehetne erre az elkészült alkatrész sorozatgyártása ami így mindkét félnek kielégítő lehetne. Például miért nincs 8v tdi-hez még sorozatgyártott csőleömlő? Már több embernek van magyarországon,de mindőjük rengeteget szopott vagy fizetett érte. Komplett kiteket árulnak már a nagy pocsoján túl... 6-8százezer forintokért. Nem hiszem, hogy nem lehetne ráállítani 3-4 szakit akik ezt csinálnák sorozatban és ne lehetne kitenként 300ezer profit......
Sajnos amikor meg a magyar ember elmegy a külföldi szakihoz és vesz egy kész technikát, akkor elég nagy a valószínűsége, hogy át lesz baszva... 
Re: MarcoR5 (2099)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 11:17:30 (2099
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem csak a lé...kint úgy működik a dolog,h ha gondolsz vmire,h Neked az kellhet a jobb kocsihoz, akkor azt azonnal 10 vég kezdi legyártani, legyen az akár milyen apróság, vagy faszság...Ha van kereslet akkor lesz kínálat bőven, nálunk jó nagy lenne a kereslet, de a kínálat szerényebb, sok dolgot még pénzzel sem lehet beszerezni nálunk, ez a mérhetetlen nagy hátrány... 
Re: lipi88 (2097)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 11:15:40 (2098
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pontosan!
A diesel csőrösben egy 6.6L Duramax V8 van. Ezt szerintem csak kintről lehet beszerezni, és meg merem kockáztatni, hogy a posta annyi még pluszba mint a motor Széles vigyor Kint fillérekbe kerülnek az alkatrészek még az itthoni színvonalhoz képest is. (nem a NASA cuccokra értem!) Kint élő haverom úgy cserél rb26 motort a silviában mint én olajat. Ha nekem kell valami, hetekről, hónapokról beszélünk, ha neki kell valami, elmegy és megveszi! Mosolyog  
Re: MarcoR5 (2095)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 10:26:51 (2097
csak annyit akartam ezzel hogy a lehetoség és a tudás jelen van... csak a támogatás hiányzik. 
Re: lipi88 (2096)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 10:25:27 (2096
szerinted egyetemi támogatással nem lehetne nagy dolgokat elérni? értem ezt úgy hogy a műszaki egyetemen rengeteg tanár, tehetséges diák van. csináltak már injektoros ladát is magyarországon,mért ne lehetne vmi nagyot alkotni?! Persze abban egyet értünk hogy brutálisan sok lé kellene hozzá. 
Re: MarcoR5 (2095)
válasz erre előzmények 2011.04.29. 09:52:18 (2095
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem, szerintem ezt dollárnak hívják....semmi köze a tudáshoz...a dollár és a lehetőség,h akármi kell neked ott megkapod itthon meg nem.... 
Re: Jamal (2093)
válasz erre előzmények 2011.04.28. 23:04:13 (2094
Felhasználói profil
15.24 @ 145
hát ez az ami itthon nincs..Nem akarom szídni a fiukat de lehet máshogy is csinálni.
csak az a baj hogy itthon nem akar senki akkora pénzt beleölölni mint kint.Meg itthon nincs akkora kereslet erre a fajta tunningra.itt mindenki LOW BUDGET gyors autót csinálnak.pedig megnéznék egy ilyen diesel drag verdát.

Az a durva hogy az amcsiknál külön sorozat van a dieseleknek.NHRDA!

Mi még nagyon messze vagyunk ettől. sajnos 
Re: Jamal (2093)
válasz erre előzmények 2011.04.28. 20:42:46 (2093
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szerintem ezt hívják tudásnak. 
Re: Jeri (2086)
válasz erre előzmények 2011.04.28. 20:27:28 (2092
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Én ekkora palackokkal készülök a holdra menni! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (2090)
válasz erre 2011.04.28. 10:19:56 (2091
<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/NLqQ35PFWl8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 
válasz erre előzmények 2011.04.28. 09:03:46 (2090
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát nem kicsik a palackok a kerekek mellett.... 
Re: sh adam (2089)
válasz erre 2011.04.27. 23:20:01 (2089
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Lehet kint már jobban elterjedt az E95, vagy hülyére nitrozzák Széles vigyor

http://www.youtube.com/watch?v=dKc7d73yOSs

http://www.youtube.com/watch?v=UGBcwGhuByI 
válasz erre előzmények 2011.04.27. 22:58:43 (2088
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Mert rossz helyre születtek Széles vigyor

Ha nagy vizen túl lennének már rég 3-4mp s csörössel nyomulnának Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (2087)
válasz erre előzmények 2011.04.27. 22:36:38 (2087
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ne vonatkoztassunk el.... Széles vigyor

Szabykék miért nem mennek már rég 7es időket???? Széles vigyor  
Re: Jeri (2086)
válasz erre 2011.04.27. 22:27:36 (2086
Felhasználói profil
15.24 @ 145
http://youtu.be/Qkru4au8GqI

és ez??
Nincs nitro!  De füst se! 
válasz erre előzmények 2011.04.27. 22:14:47 (2085
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Re: szabyk RST (2083)
válasz erre előzmények 2011.04.27. 22:02:49 (2084
Felhasználói profil
14.77 @ 157
mer tőttik 2 vagy 3 lépcsőben sztem olyan 4 barral,meg 4.0 hullámostárcsa olyan üa nyomással, mint állat (gondolom cummins)...meg nem kevés nitro..

tipp.... 
Re: szabyk RST (2083)
válasz erre előzmények 2011.04.27. 20:37:43 (2083
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Re: szabyk RST (2082)
válasz erre 2011.04.27. 20:37:27 (2082
Felhasználói profil
9.78 @ 238
me latom a futamot???

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/3fFs_vyIT40" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 
válasz erre 2011.03.14. 17:47:15 (2081
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Meg egy pár óra törődés is, ahogy elnézem.
Szép munka Mosolyog  
válasz erre előzmények 2011.03.14. 17:21:56 (2080
Felhasználói profil
18.20 @ 120
pénz van szarásig 
Re: Sefig60 (2079)
válasz erre 2011.03.14. 14:46:42 (2079
Felhasználói profil
12.52 @ 177
válasz erre előzmények 2011.03.14. 09:34:55 (2078
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Rádió....???????? Inkább a mai kornak megfelelően a digitális TV lesz kötelező :-))) 
Re: radics1 (2072)
válasz erre előzmények 2011.03.13. 23:16:29 (2077
Felhasználói profil
18.20 @ 120
na inkább hagyom... 
Re: Belfegor (2076)
válasz erre 2011.03.13. 23:14:43 (2076
Felhasználói profil
18.20 @ 120
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/kwF1KCh9Em0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 
válasz erre 2011.03.13. 23:14:22 (2075
Felhasználói profil
18.20 @ 120
nem szar

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/kwF1KCh9Em0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 

összesen 2332 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!