timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.07.25. 22:12:42 (19115
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhető. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítő, tőcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja Kacsint És sosem melegedett el... 
Re: (19113)
válasz erre 2013.07.24. 10:50:51 (19114
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És ami Neked van az nem jó? túl nagy? 
Re: (19113)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.07.23. 20:24:10 (19113
Bocs, kicsi kevés infót írtam.
szóval 15 coll felnihez keresek legalább 4 dugattyús nyerget, 22-25 széles 257-284mm átmérőjű tárcsához. amit Lizard írt nagyon tetszetős lenne... 
Re: (19112)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!