Honda CRX 1.5
Fertőszentmiklós, 2005. augusztus 14.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.29 @ 117 - 2005.08.14.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Huh, ez egy érdekes autó! Ilyen rövid váltót én még nem láttam. 35-nél már kettest kell váltani, de az is csak 53 km/h-ig elég. (Nem gyári áttelek!)
Nem egy rossz futam ez, tessék nézni a váltásokat, félelmetesen gyorsak, talán az eddig látott leggyorsabb. Egyes és kettes között mindössze 160 ms telik el gyorsulás nélkül, ami biza alig lassabb mint az Enzo félautómata váltója. (150 ms)
Igazi SMG :D Sebes Marok Gangolás (tm Don GTI)
A mérés alapján logikusnak tünt, hogy érdemes megpróbálni kettesben indulni, mivel az is elég rövid és mégsem esik ki még 0.16 mp sem a gyorsításból a táv legfontosabb szakaszán. Be is jött, kettesből rajtolva kicsit jobb eredményeket tudott futni, 15.5-ről 15.42-re javult a legjobb eredménye. (a verseny hivatalos mérése szerint)
fotó 1
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!