timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda CRX 1.5
Fertőszentmiklós, 2005. augusztus 14.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Huh, ez egy érdekes autó! Ilyen rövid váltót én még nem láttam. 35-nél már kettest kell váltani, de az is csak 53 km/h-ig elég. (Nem gyári áttelek!)
Nem egy rossz futam ez, tessék nézni a váltásokat, félelmetesen gyorsak, talán az eddig látott leggyorsabb. Egyes és kettes között mindössze 160 ms telik el gyorsulás nélkül, ami biza alig lassabb mint az Enzo félautómata váltója. (150 ms)
Igazi SMG :D Sebes Marok Gangolás (tm Don GTI)
A mérés alapján logikusnak tünt, hogy érdemes megpróbálni kettesben indulni, mivel az is elég rövid és mégsem esik ki még 0.16 mp sem a gyorsításból a táv legfontosabb szakaszán. Be is jött, kettesből rajtolva kicsit jobb eredményeket tudott futni, 15.5-ről 15.42-re javult a legjobb eredménye. (a verseny hivatalos mérése szerint)
fotó 1




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!