timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic B20 (Tus)
Tököl, 2007. május 27.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Szlovénia leggyorsabb Civicje, legalábbis szívómotorral biztosan. Az autó lelke az Europában nem igazán elérhető 2 literes B20-as CRV motor.
Mértünk már korábban ilyen motorral szerelt autót, egy Integrát, de ez a Civic egy másik dimenzió.
A nap folyamán Magyarországon javította meg egyéni legjobbját, ami immár 12.27 @ 187.
Ez egy kevésbé jól sikerült futam, itt 12.44 @ 184-ot futott a hivatalos mérés szerint, amit a műszeres mérésünk is meglehetősen jól közelít 12" rollout beállítás esetén.
A futamról:
60 lábig rajtprogrammal jut el az autó, ez láthatóan rejt még lehetőségeket magában, hisz a legnagyobb gyorsulást pont a rajtprogram végén produkálta az autó, amikortól az elektronika szabadon engedte forogni a motort. Valószínüleg a brutálisan hossszú, 100 fölé érő egyes fokozat miatt van szükség a limiterre. A tapadás nem rossz, de nem is kiemelkedő, mégis képes 4.5 mp alatt elérni a 100-as temót, ami azért valjuk meg, nem akármi!
A váltó úgy tűnik nagyon meg van tervezve, hármas végén ér be, látható, hogy itt már kissé csökken a leadott teljesítmény. Szuper.
Nem kímélte a technikát, 12 időmérőt futott, hibamentesen, mindíg 12.6-on belül!
Megérdemelten nyerte kategóriáját (A5)! Bravó!
fotó 1

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.07. 20:03:12 (719
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az is lehet, hogy kettesben indult regebben, nem tudom. 
Re: (717)

válasz erre előzmények 2007.11.07. 19:58:49 (718
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nem.
teljesen más felnivel/gumival megy.
illetve elválthatta magát mert esetleg nem tapadt.
 
Re: (717)

válasz erre előzmények 2007.11.07. 19:35:24 (717
Felhasználói profil
12.13 @ 183
tehát május óta átgondolta a hosszú 1-et és lett belőle normál ezek szerint 
Re: (716)

válasz erre előzmények 2007.11.07. 19:28:16 (716
Felhasználói profil
9.67 @ 241
más kerék.
más áttétel.
más váltási pont
más sebesség. 
Re: (715)

válasz erre 2007.11.07. 19:25:55 (715
Felhasználói profil
12.13 @ 183
ave !
Feltűnt valami nekem. Nézegettem videókat a YouTube-on , és Tus futamainál eszembe jutott a mérés elemzésed, hogy 100 fölé megy az egyes és kb 4.5 másodperc a 100-ra gyorsulási adat.
Én az augusztusi és az októberi videón is hallok 2-3 másodpercnél egy váltást Tus-nál, akkor most mi van ilyenkor ? Lehet hogy süket vagyok ?





 

válasz erre előzmények 2007.06.05. 12:17:15 (281
Felhasználói profil
13.32 @ 165
...nekem úgy tűnik... 
Re: (280)

válasz erre előzmények 2007.06.05. 10:03:24 (280
Felhasználói profil
13.32 @ 165
görbét elnézve és összehasonlítva más elsőkerekes szívókkal pl veled, az a shosszú egyes nem úgy tűnik előnyére válik. amúgy a te görbédben meg pl a 2-es végén esik úgy a teljesítmény mint neki a 3-ban, és ahogy Ave írta, te nem húztad végig a 3-at. 
Re: (272)

válasz erre előzmények 2007.06.05. 09:24:02 (278
OK. Én csak azt mondtam, amit hallottam többször is Futamantól!
De ezek után már csak neked hiszek!
Basszus, a motoros szabályzat!

Egyébként pedig brutált megy ez az autó, a 0-100 is hihetetlen! 
Re: (270)

válasz erre 2007.06.05. 08:43:01 (274
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ez bizony nagyon szép! 

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.04. 22:40:49 (273
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, hogy nem esett neked, a te harmadikadnak meg nem volt vege 170-nel. 
Re: (272)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!