VW Golf III VR6 turbo
Rábaring, 2007. szeptember 29.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.71 @ 143 - 2007.09.29.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A Rábaringen egy osztrák vendégversenyző eredményei nagyon megleptek, a célvonali sebességhez képest elég gyenge időeredmény kiváncsivá tett. Hát a grafikont elnézve, már nem csodálkozom! Borzasztó ez a rajt, nagyon elóvatoskodta.Persze a kopott utcai gumik se segítettek, de azért így is tudott 0.5g felett húzni.
A kettest szerintem egyértelműen túl hamar váltototta el, a hármas elején szép turbólyuk van, majd lassan erőre kap. Érdekes, hogy hármasban 100 és 140 km/h között végig ugyanúgy gyorsul. Negyedikben még nagyobb teljesítményt tud leadni, de ki tudja, talán ötödikben még erősebb lenne...
Az utolsó 1 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
2007.10.05. 08:42:53
(
603
)
13.76 @ 169
Hát nem egy rajtolóművész, de a 100-140 közötti fix 0.45g-s gyorsulás azért nem piskóta. Autópályán jól ki lehet használni.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!