timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 VW Golf III VR6 turbo
Rábaring, 2007. szeptember 29.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A Rábaringen egy osztrák vendégversenyző eredményei nagyon megleptek, a célvonali sebességhez képest elég gyenge időeredmény kiváncsivá tett. Hát a grafikont elnézve, már nem csodálkozom! Borzasztó ez a rajt, nagyon elóvatoskodta.Persze a kopott utcai gumik se segítettek, de azért így is tudott 0.5g felett húzni.
A kettest szerintem egyértelműen túl hamar váltototta el, a hármas elején szép turbólyuk van, majd lassan erőre kap. Érdekes, hogy hármasban 100 és 140 km/h között végig ugyanúgy gyorsul. Negyedikben még nagyobb teljesítményt tud leadni, de ki tudja, talán ötödikben még erősebb lenne...


válasz erre 2007.10.05. 08:42:53 (603
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Hát nem egy rajtolóművész, de a 100-140 közötti fix 0.45g-s gyorsulás azért nem piskóta. Autópályán jól ki lehet használni. 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!