timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Skoda Favorit 1.5 (FM2000)
2008. augusztus 16.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Jelentős javulás minden téren. Ezúttal is aszfalton mértünk, Matador slick gumikkal, teljesen lekönnyített autóval, még benzint is csak alig 1.5 litert vitt magával a futamra.
Aszfalton ez igen jó rajtnak számít, majd 0.7g egyesben. Teljesítmény terén is igen szép javulás figyelhető meg, igaz részben ebben a hátszél is benne van. Akárhogy is, ez egy remek futam.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2008.09.06. 20:46:01 (1184
Felhasználói profil
12.87 @ 164
taszáron biztos jobbat mész majd nálam, mivel ma hengerfejes lett a gépezet a kakucsringen a 4. hengerem, mint gőzgép funkcionált az utolsó 500 méteren, de hétfőn derül ki mekkora is a baj. csóválom a fejem, hiszen mindez egy tűzkarikás blokkal történt... 
Re: (1178)

válasz erre előzmények 2008.09.04. 13:15:46 (1178
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Végülis ezek tök reális adatok, gyakorlatban nekem jobb a rajtom, de aztán az első 200 méter közepén jobban mész nálam, aztán meg megint én megyek jobban. De kíváncsi lennék már a sajátomra is, hogy mit mutatna a diagram és a virtuális verseny! 
Re: (1175)

válasz erre előzmények 2008.09.04. 10:39:42 (1175
Felhasználói profil
12.87 @ 164
680kiló a talicska, én meg 75, de rajtamaradt a hátsó lökös is, így 760kg. max 112Le keréken, ami a tavalyi eredményekkel összevetve reálisan 130-132Le főtengelyen... 
Re: (1166)

válasz erre 2008.09.03. 14:50:27 (1171
Felhasználói profil
12.17 @ 180
Gratula a géphez szépen muzsikál !  

válasz erre előzmények 2008.09.02. 19:06:20 (1166
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Gratulálok, szép kis időeredmény! Tuti jó ez a súlyadat? Mert picit soknak túnik ez a teljesítmény keréken. Bár, aztán kitudja... 
Re: (1165)

válasz erre 2008.09.01. 20:27:15 (1165
Gratula! Szepen latszik a folyamatos javulas a meresekbol. 

válasz erre előzmények 2008.09.01. 18:29:10 (1163
Felhasználói profil
13.40 @ 166
grat. 
Re: (1161)

 ave
válasz erre előzmények 2008.09.01. 13:08:39 (1162
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ok, majd javitom.   Jo gumik, az biztos.
Ketsegtelenul ez egyedi rekord lett volna, ha versenyen futod. 
Re: (1161)

válasz erre 2008.09.01. 11:55:55 (1161
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Ave, Dunlop CR311 slickkel mentem, a Matadort már nem lehetett kapni az év elején. A végleges értékeken kicsit meglepődtem...  

válasz erre 2008.09.01. 09:21:57 (1160
Kemény a gép  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!