Skoda Favorit 1.5 (FM2000)
2008. augusztus 16.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.13 @ 131 - 2008.08.16.
9.83 @ 121 - 2007.07.13.
10.10 @ 122 - 2007.04.21.
10.51 @ 115 - 2006.09.23.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Jelentős javulás minden téren. Ezúttal is aszfalton mértünk, Matador slick gumikkal, teljesen lekönnyített autóval, még benzint is csak alig 1.5 litert vitt magával a futamra.
Aszfalton ez igen jó rajtnak számít, majd 0.7g egyesben. Teljesítmény terén is igen szép javulás figyelhető meg, igaz részben ebben a hátszél is benne van. Akárhogy is, ez egy remek futam.
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
előzmények
2008.09.06. 20:46:01
(
1184
)
12.87 @ 164
taszáron biztos jobbat mész majd nálam, mivel ma hengerfejes lett a gépezet a kakucsringen
a 4. hengerem, mint gőzgép funkcionált az utolsó 500 méteren, de hétfőn derül ki mekkora is a baj. csóválom a fejem, hiszen mindez egy tűzkarikás blokkal történt...
Re:
(1178)
Csak az ő hozzászólásai
szilvi5
válasz erre
előzmények
2008.09.04. 13:15:46
(
1178
)
13.51 @ 158
Végülis ezek tök reális adatok, gyakorlatban nekem jobb a rajtom, de aztán az első 200 méter közepén jobban mész nálam, aztán meg megint én megyek jobban. De kíváncsi lennék már a sajátomra is, hogy mit mutatna a diagram és a virtuális verseny!
Re:
(1175)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
előzmények
2008.09.04. 10:39:42
(
1175
)
12.87 @ 164
680kiló a talicska, én meg 75, de rajtamaradt a hátsó lökös is, így 760kg. max 112Le keréken, ami a tavalyi eredményekkel összevetve reálisan 130-132Le főtengelyen...
Re:
(1166)
Csak az ő hozzászólásai
tucco
válasz erre
2008.09.03. 14:50:27
(
1171
)
12.17 @ 180
Gratula a géphez szépen muzsikál !
Csak az ő hozzászólásai
szilvi5
válasz erre
előzmények
2008.09.02. 19:06:20
(
1166
)
13.51 @ 158
Gratulálok, szép kis időeredmény! Tuti jó ez a súlyadat? Mert picit soknak túnik ez a teljesítmény keréken. Bár, aztán kitudja...
Re:
(1165)
Csak az ő hozzászólásai
kircipeti
válasz erre
2008.09.01. 20:27:15
(
1165
)
Gratula! Szepen latszik a folyamatos javulas a meresekbol.
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2008.09.01. 18:29:10
(
1163
)
13.40 @ 166
grat.
Re:
(1161)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.09.01. 13:08:39
(
1162
)
12.88 @ 175
Ok, majd javitom. Jo gumik, az biztos.
Ketsegtelenul ez egyedi rekord lett volna, ha versenyen futod.
Re:
(1161)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
2008.09.01. 11:55:55
(
1161
)
12.87 @ 164
Ave, Dunlop CR311 slickkel mentem, a Matadort már nem lehetett kapni az év elején. A végleges értékeken kicsit meglepődtem...
Csak az ő hozzászólásai
Sychter
válasz erre
2008.09.01. 09:21:57
(
1160
)
Kemény a gép
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!