timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Lada 2104 1.6 (Kombi)
Kiskunlacháza, 2008. szeptember 27.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A fehér kombi immár keményebb motorral. A tapadással sincs problémája, pedig hátul nincs sok súly. Mégis, ez egész jónak számít egy orrmotor hátsókerék kombótól.
A motor teljesítménye is tekintélyt parancsoló, ráadásul egész széles fordulatszám tartományban tudja ezt. Minden tekintetben ez egy igen jó futam, sajnos hivatalos mérés erről már nincs, mert az időmérők lezárása után tudtunk csak mérni. A log alapján bizony akár az új egyéni rekordja is lehetett volna ez a futam, ha működnek a fotocellák.
fotó 1

válasz erre előzmények 2008.10.10. 07:29:19 (1389
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Emlékszem még a mesekörre!  
Re: (1382)

válasz erre előzmények 2008.10.09. 21:55:32 (1385
Felhasználói profil
14.27 @ 151
Koszi az elismerést! Jol esik az olyan szakiktol hallani,akik maguk is szoci technikával bizonyitottak. 
Re: (1382)

válasz erre előzmények 2008.10.09. 21:50:06 (1384
Felhasználói profil
14.27 @ 151
Ez nem az agyonkonnyített változat.Ezzel a konfiggal használom otthon,csak a hátso uléssor hiányzik belole.Igy viszem-hozom a lányom suliba,igy járok amator hegyiversenyre,szlalomra,gyorsulni.Most is lábon jottem-mentem. 
Re: (1380)

válasz erre előzmények 2008.10.09. 21:29:22 (1382
Felhasználói profil
9.46 @ 248
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0011&car2=0579&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=

A jó öreg S100-ammal összehasonlítva, tök jó meccs. És abban egy jóval korszerűbb motor volt jobb adotságokkal gyorsulásra... (Igaz az a szemétégetőnél lett mérve utcai gumival aszfalton)

Gratulálok! 
Re: (1375)

válasz erre előzmények 2008.10.09. 19:23:44 (1380
Felhasználói profil
12.87 @ 164
úristen, a favoritomnál 240kg-mal nehezebb vagy? 
Re: (1375)

válasz erre előzmények 2008.10.09. 17:41:22 (1379
Felhasználói profil
12.25 @ 189
Grat a kocsihoz  
Re: (1375)

válasz erre előzmények 2008.10.09. 13:19:13 (1375
Felhasználói profil
14.27 @ 151
1.6-os szíjas,alacsonydugos,most már nagyszelepes,2x45 weber 
Re: (1374)

 bad
válasz erre 2008.10.09. 12:41:02 (1374
ez nagyon durva. karbis vagy injektoros? 

 ave
válasz erre előzmények 2008.10.09. 11:18:51 (1371
Felhasználói profil
12.88 @ 175
140-150.   Javitom a kepen is, persze. 
Re: (1370)

válasz erre előzmények 2008.10.09. 10:57:28 (1370
Felhasználói profil
14.27 @ 151
A mérés-diagramnál nem lehetne még átjavítani,csak hogy ne tévesszen meg senkit.Ez most mennyi lo lehet? 
Re: (1368)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!