Honda Civic 1.4i turbo (CCH-Lilu)
2008. december 13.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.45 @ 120 - 2008.12.13.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
CCH legújabb kreálmánya ez az eredetileg 75 lovas 1.4-es SOHC motoros Civic. Nem tudom meglepő-e, de ez is turbós. :) Greddy kit, jó kis masszív öntény leömlővel, 0.5 baros töltőnyomással, ESI szívóoldallal. Egyébként gyári motor, csak az ECU lett meghekkelve, már szekvenciális befecskendezést használ. Mellesleg
eladó
.
Sok tapadás persze nem volt a nagy hidegben. Az ereje talán egy kicsit egy VTI alatt van, viszont jól láthatóan ezt a 120WHP körüli értéket nagyon széles tartományban produkálja. Így aztán kb. egált megy egy VTI-vel. Viszont alacsonyabb fordulaton biztosan előnyben van a kis turbós.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
glo
válasz erre
előzmények
2009.02.05. 14:16:49
(
1917
)
14.10 @ 174
jó, hát ha egyszer ráérsz akkor ránézhetnél... megközönném
Re:
(1916)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2009.02.05. 13:58:28
(
1916
)
9.67 @ 241
dehogy tolom
a lilu is birta
Re:
(1915)
Csak az ő hozzászólásai
glo
válasz erre
előzmények
2009.02.05. 13:26:07
(
1915
)
14.10 @ 174
mondjuk hogy kicsik az injektorok? őszintén szólva egyszer szívesen elvinném hozzád, hogy ránézz és mondj rá valamit, de tartok attól, hogy nagyon csúnyán leoltod a gépet...
Re:
(1914)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2009.02.05. 13:18:43
(
1914
)
9.67 @ 241
program is lehet,meg a motorkarakter is lehet.
sok apro dolog
Re:
(1913)
Csak az ő hozzászólásai
glo
válasz erre
előzmények
2009.02.05. 13:11:54
(
1913
)
14.10 @ 174
köszönöm a választ. akkor az én görbéim azért nem olyn simák mint a lilu civic-é mert szar a progim? vagy esetleg más ötlet? előre is köszönöm a választ.
Re:
(1912)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2009.02.05. 13:03:43
(
1912
)
9.67 @ 241
ennyit tud a motor....
Re:
(1911)
Csak az ő hozzászólásai
glo
válasz erre
előzmények
2009.02.05. 12:58:03
(
1911
)
14.10 @ 174
ehhez én nem tudok, mit szólni... de a kérdésemre azért nem kaptam választ
de ha valaki tudja a választ ne tartsa magában
Re:
(1899)
Csak az ő hozzászólásai
Jos
válasz erre
előzmények
2009.01.08. 18:55:55
(
1904
)
Gratula!
Mennyiből sikerült kihozni?
Re:
(1890)
Csak az ő hozzászólásai
Audi quattro
válasz erre
előzmények
2009.01.02. 23:27:49
(
1899
)
Ne bántsd ! Ha leszopod a faszát sokkal nyugodtabb, vagy ha hozzá se szólsz... Ezt szokta meg itt, nem illik kizökkenteni
Re:
(1892)
Csak az ő hozzászólásai
glo
válasz erre
előzmények
2008.12.16. 00:44:52
(
1892
)
14.10 @ 174
bakker.. nem akartam leszólni... szép munka tényleg. nem kell mindenre megsértődni... az enyém is 95-ösel megy, 0.5-ös nyomáson, és ez tényleg egy szeméthegyről lett összerakva és a progi is egy fos. de tényleg szép munka, remélem nincs harag.
Re:
(1890)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!