timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic 1.4i turbo (CCH-Lilu)
2008. december 13.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: CCH legújabb kreálmánya ez az eredetileg 75 lovas 1.4-es SOHC motoros Civic. Nem tudom meglepő-e, de ez is turbós. :) Greddy kit, jó kis masszív öntény leömlővel, 0.5 baros töltőnyomással, ESI szívóoldallal. Egyébként gyári motor, csak az ECU lett meghekkelve, már szekvenciális befecskendezést használ. Mellesleg eladó.
Sok tapadás persze nem volt a nagy hidegben. Az ereje talán egy kicsit egy VTI alatt van, viszont jól láthatóan ezt a 120WHP körüli értéket nagyon széles tartományban produkálja. Így aztán kb. egált megy egy VTI-vel. Viszont alacsonyabb fordulaton biztosan előnyben van a kis turbós.
fotó 1  _2_  _3_

 glo
válasz erre előzmények 2009.02.05. 14:16:49 (1917
Felhasználói profil
14.10 @ 174
jó, hát ha egyszer ráérsz akkor ránézhetnél... megközönném 
Re: (1916)

válasz erre előzmények 2009.02.05. 13:58:28 (1916
Felhasználói profil
9.67 @ 241
dehogy tolom
a lilu is birta
 
Re: (1915)

 glo
válasz erre előzmények 2009.02.05. 13:26:07 (1915
Felhasználói profil
14.10 @ 174
mondjuk hogy kicsik az injektorok? őszintén szólva egyszer szívesen elvinném hozzád, hogy ránézz és mondj rá valamit, de tartok attól, hogy nagyon csúnyán leoltod a gépet... 
Re: (1914)

válasz erre előzmények 2009.02.05. 13:18:43 (1914
Felhasználói profil
9.67 @ 241
program is lehet,meg a motorkarakter is lehet.
sok apro dolog 
Re: (1913)

 glo
válasz erre előzmények 2009.02.05. 13:11:54 (1913
Felhasználói profil
14.10 @ 174
köszönöm a választ. akkor az én görbéim azért nem olyn simák mint a lilu civic-é mert szar a progim? vagy esetleg más ötlet? előre is köszönöm a választ. 
Re: (1912)

válasz erre előzmények 2009.02.05. 13:03:43 (1912
Felhasználói profil
9.67 @ 241
ennyit tud a motor....
 
Re: (1911)

 glo
válasz erre előzmények 2009.02.05. 12:58:03 (1911
Felhasználói profil
14.10 @ 174
ehhez én nem tudok, mit szólni... de a kérdésemre azért nem kaptam választ de ha valaki tudja a választ ne tartsa magában 
Re: (1899)

 Jos
válasz erre előzmények 2009.01.08. 18:55:55 (1904
Gratula!
Mennyiből sikerült kihozni? 
Re: (1890)

válasz erre előzmények 2009.01.02. 23:27:49 (1899
Ne bántsd ! Ha leszopod a faszát sokkal nyugodtabb, vagy ha hozzá se szólsz... Ezt szokta meg itt, nem illik kizökkenteni  
Re: (1892)

 glo
válasz erre előzmények 2008.12.16. 00:44:52 (1892
Felhasználói profil
14.10 @ 174
bakker.. nem akartam leszólni... szép munka tényleg. nem kell mindenre megsértődni... az enyém is 95-ösel megy, 0.5-ös nyomáson, és ez tényleg egy szeméthegyről lett összerakva és a progi is egy fos. de tényleg szép munka, remélem nincs harag. 
Re: (1890)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!