timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 VW Golf GTI 1.8 8v turbo
2002. June 23.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Sorry, English comment is not available for this run.photo 1

 ave
reply history 2007.11.01. 01:31:29 (661
User profile
12.88 @ 175
A cimlapon alul ott a cim.   antispam1 beigli timeslip potty hu 
Re: (660)

reply history 2007.11.01. 00:57:50 (660
User profile
12.56 @ 175
btw. Jelentkeztem a hétvégi mérésedre. Írnék neked egy mail-t az idõpontal kapcsolatban, hova külldhetem? 
Re: (659)

reply history 2007.11.01. 00:54:43 (659
User profile
12.56 @ 175
Enyém is detto így épült, aztán egy szép nyári napon megolvadt 3 dugom...  
Re: (658)

 ave
reply history 2007.11.01. 00:20:36 (658
User profile
12.88 @ 175
Hat, ugye konkretan DonGTI-nek igy epult az autoja, en erre epitettem a velemenyem.  
Re: (656)

reply history 2007.10.31. 23:58:43 (656
User profile
12.56 @ 175
Ne vitázzunk, mert egyikünk sem eléggé kompetens az ügyben.

De igen, kb 2x annyiba kerül egy programozhato motorvezérlés, mint egy g60 moci mindenestül, de a g60 gyári computere nem egy életbiztosítás. Azt gondolom Te is elismered, hogy nem tökéletes (turbohoz) egy olyan program ami kompresszorra lett megírva. Az rendben van, hogy át lehet írni, de én nem tudok magyarországon olyan chipest, aki szélessávu lambdával ír vw digifanthoz korrekt programot... 
Re: (651)

 ave
reply history 2007.10.31. 19:42:03 (651
User profile
12.88 @ 175
10-es kompressziora 1 bart egy nem eppen modern motorra, hat nem hiszem!

Egyebkent nem ertek hozza, de egy programozhato motorvezerles nem pont 2x olyan draga, mint egy G60 motor komplett vezerlessel?  
 
Re: (650)

reply history 2007.10.31. 18:58:13 (650
User profile
12.56 @ 175
Én meg merném próbálni szívó belsõvel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohûtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelõ keverék/gyújtás. 
Re: (649)

 ave
reply history 2007.10.31. 16:50:43 (649
User profile
12.88 @ 175
Nem tudom milyen a kompresszioviszonya a sima motornak, de 0.6 bar egy bontatlan szivomotornak sok lesz.
0.3-0.4 az lehet.  Inkabb szerezz egy G60 motort, az bir siman 1 bart is, 200+ loero siman. 
Re: (641)

reply history 2007.10.29. 21:45:12 (641
Köszike!Nemtudnál segíteni nekem egy kicsit?Van egy golf2 gti 8v (nem g60,PB motorkódú) és turbósítani szeretném!Csak nemtudom,h bírná-e a terhelést a motor,mert sok ember azt mondja,h bíra,de az autoszerelõ haverom meg aztmondta,h a elfog olvadni a dugóm!0,6Bar nyomáson üzemeltetném a turbot és kb 160le lenne így az auto!Szerinted elbírná ezt a terhelést?
Elõre is köszi 
Re: (640)

 ave
reply history 2007.10.28. 23:30:15 (640
User profile
12.88 @ 175
Hi,

Veletlenul kepben vagyok, mivel jo baratam autoja volt.
Ez a G laderes motor (g60), G lader helyett turboval.  A motor ugy emlekszem elegge gyari volt. 
Re: (639)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!