timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Subaru Impreza WRX STI (SR)
2007. April 21.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Hungary's fastest Impreza.
Not only that, but among those who try with a 2.0 liter engine, it's in the world's top10!!
We have logged this car every year since 2004, and it always improved. No change in that!!
The car had winter tires on, to limit traction. Too good traction is a problem on the race tracks, it tends to bog down a bit. Well, not here, as the tarmac was a bit dusty too. In short the launch could be even better, helping to shave another 1-2 tenths possibly.
photo 1

videos of this vehicle

reply history 2007.04.25. 17:38:10 (197
User profile
14.21 @ 164
Ajjajj, akkor most magyar autóm van? :o  Na sebaj!  
Re: (184)

 ave
reply history 2007.04.25. 09:32:37 (194
User profile
12.88 @ 175
Barkinek feltunhetett, hogy a volt piros auto belulrol szurke lett.

Vigasztaljon az, hogy nagy nehezsegek aran nagy dolgok szulethetnek.  

Azt mar tudod, hogy mi lesz, 1.3 vagy 1.6? 
Re: (191)

 POS
reply history 2007.04.25. 01:06:16 (191
User profile
11.77 @ 196
Ezer bocs, hogy itt válaszolok offtopikba'....
Ave, túl sokat tudsz...
Csak jelezném a társaságnak, hogy élek még és megvagyok ( igaz, sz*rul...). Még mindig nem tudok jósolni idõpontot az autóm versenyen indulásáig. Ezért aztán egyszerre vagyok mérges is meg szomorú is. Nem írok mostanság egyik fórumra se, mert általában éjfél után érek haza, aztán meg már nincs kedvem semmihez, de azért elolvasok mindig mindent...
Most már azért vannak reménysugarak, talán egy hónapon belül már újra versenyben a verda.
Mégegyszer bocs az OFFér. Szevasztok!  
Re: (186)

reply history 2007.04.24. 17:52:07 (187
User profile
14.00 @ 157
A francba! A TT-t nem vettem számításba     Ott a pont!!!
Az enyémnek a túlnyomó része még magyar. A sok sallang.  
Re: (184)

 ave
reply history 2007.04.24. 16:58:32 (186
User profile
12.88 @ 175
Eredetileg az egy USA auto volt, ha jol tudom, igaz idokozben csak a tulaj maradt ugyanaz.
De GTI-t magyarorszagon biztos nem csinaltak sosem. 
Re: (185)

reply history 2007.04.24. 16:55:48 (185
User profile
11.90 @ 206
Na és Mr. Detonator, alias POS?  
Re: (183)

reply history 2007.04.24. 16:03:28 (184
User profile
10.92 @ 200
Audi TT? Gomb ment 14-en belul... 
Re: (183)

reply history 2007.04.24. 15:38:52 (183
User profile
14.00 @ 157
OFF Az én swiftem magyarnak számít? Mert akkor...... ON 
Re: (179)

reply history 2007.04.24. 14:30:02 (182
User profile
10.92 @ 200
Szetoffolod a Robi mereset, Te!? Level ment... 
Re: (181)

reply history 2007.04.24. 13:52:26 (181
User profile
9.67 @ 241
juteszembe bármikor aktiválhatom a virust az új telcsidben.... 
Re: (178)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!