timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


 Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)
Tököl, 2007. May 27.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: This is a very unique Corvette from Poland. It's said to be the one and only AWD C3 in the world. It uses a Syclone front axle and driveshaft to good effect.
As the 5.7 liter engine uses just one, huge-huge turbo, getting going is not easy. Without the help of nitrous the turbo wouldn't spool up in first gear!
As it sports a transbrake, the TH400 has to be manually shifted, these shifts are evident at around 100 km/h and 140 km/h.
I'm not sure how long was nitrous applied in first gear, but it seems it wasn't used in 2nd, only in 3rd, and that's very prominens, as you can see on the 1/4 mile views.
Considering the quite high trap speed it's a little surprising to see that the car didn't actually completed the whole distance before lifting off.
The speed is limited by the gearing and engine revs (around 6500 rpm)
At these power output levels hitting the limiter would endanger the engine, so nitrous was cut around 320 meters, and the throttle was closed a further 40 meters down the track.
Still, the official timeslip (9.546 @ 236) showed that it was actually the fastest run of the day by any wheel driven car.
In the finals Grzegorz finished a close 2nd to his teammate's Typhoon. Good job!
photo 1  _2_  _3_

videos of this vehicle

reply 2007.11.05. 10:05:19 (671
User profile
12.17 @ 204
Hát nem rossz egy rajt de nekem még mindik a cj7 a favorit. 

reply history 2007.06.11. 00:07:32 (303
User profile
10.92 @ 200
En meg egy olyan eros jarmuvet szeretnek amibe Lenco kell...

Csak el ne kiabaljam...  
Re: (302)

 ave
reply history 2007.06.10. 17:46:14 (302
User profile
12.88 @ 175
En Lencot akarok, rudasat.
Multkor lattam egy videoban ahogy vegigutogeti oket, nyami-nyami.
De esetleg egy vertigate is johet, ha nincs mas.  
Re: (301)

reply history 2007.06.10. 17:21:18 (301
User profile
12.25 @ 180
"A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...  "
Mert az jobb? Akkor inkább olyat kérek karácsonyra!!  
Re: (300)

reply history 2007.06.10. 11:02:48 (300
User profile
10.92 @ 200
Igen, ha nem is egy SyTy-bol valo a vaz, hanem inkabb egy sima S10-bol vagy Sonomabol.

A TH400 valoban olcsobb, fullosan megepitve is kevesebb mint a fele, de ez ezen szinten mar nem lehet kifogas. A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...  
Re: (296)

reply history 2007.06.08. 21:16:11 (299
User profile
7.01 @ 337
Pedig ez se véletlen :-))))) 
Re: (295)

 ave
reply history 2007.06.08. 20:56:40 (298
User profile
12.88 @ 175
Nem igazan. Ha jol ertettem, ez kb. 1400 loerore kepes, ettol pedig nincs messze.
Esetleg ket kisebbel lehetne persze dolgozni, mint a Ty, de a C3 motortereben semmi hely sincs. 
Re: (297)

reply 2007.06.08. 20:24:47 (297
Azt nem ertem, hogyha ezt az oriascsigat meg ez a moci sem tudja felporgetni a rajtnal, akkor minek kell ekkora?
Kisebbel is el lehetne erni ugyanezt, nem? 

 ave
reply history 2007.06.08. 20:15:37 (296
User profile
12.88 @ 175
Szoval ez egy Sy/Ty Vette kasztnival?

Arakban egyaltalan nem vagyok kepben, de talan a TH400 olcsobb, nem?   De egyszerubbnek biztos egyszerubb. 
Re: (295)

reply history 2007.06.08. 19:24:45 (295
User profile
10.92 @ 200
Nemi plusz info a C3-rol. Nem  csak SyTy elso difi, hanem egy komplett 4x4 alvaz van alatta. Csak a felepitmeny Vette. Erdekes. Ugyanakkor ezt a TH400 valto dolgot nem ertem. Ott a 4l80e, ugyan olyan erosre megepitheto, elektronikusan programozhato, van hozza trans break es manual valve body es egy negyedik fokozat... Na mindegy. 
Re: (293)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!