timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan GT-R
Tököl, 2008. October 25.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments:

It's probably the first GT-R in Hungary, and it's already modded. It has a basic air filter, exhaust upgrade, and maybe also some chipping was done.
The owner insisted that boost is at stock levels.
Anyway, it's clear that the wheel power figures we logged are almost matching the catalog flywheel figures*, so it's not a stock car, that's for sure.
The conditions weren't ideal at Tököl airfield, the huge 20" wheels' tires didn't found much grip. Still some impressive figures were recorded.
I always wanted to log a double clutch car, to see if they're really that effective, as they say they are. Well, it takes a trained eye to see the gearshift points on this g curve. They are at slightly after 2seconds, just before 4, after 6 and at around 9.5 seconds.
Officially this run was timed 11.19 @ 201 km/h, probably needing the huge, ~18" rollout because of its big wheels.

*: Two articles on the web when they test GT-R's on rolling roads.
http://www.edmunds.com/...
http://www.motortrend.com/...

photo 1  _2_  _3_

reply history 2008.11.01. 14:03:34 (1633
User profile
15.29 @ 143
Gyanítom majd zr1 vs nismo vagy victory specification GTR összehasonlítás már kissé másképpen fest majd 
Re: (1615)

reply 2008.10.31. 12:36:33 (1615
User profile
14.21 @ 164
A video végén megmutatják, hogy kell lenyomni (smoke) egy GT R-t.

http://www.youtube.com/watch?v=mC-PQca6FJU 

reply history 2008.10.28. 15:24:48 (1572
OK, köszi. Az értékeken kívül még az is érdekel, milyen lett a 2. mérés.
Meg még 1 régebbi alkalommal mértem G-techkel az autót téligumival, akkor 4000 rajtról is erõbõl felpörgött az egyesben végig, akkor a G-tech 7.023at mért, úgyhogy mindenképp érdekel, hogy Te mit mértél  
Re: (1571)

 ave
reply history 2008.10.28. 13:57:41 (1571
User profile
12.88 @ 175
Meg egy korabbi meresrol is van 1-2 elmaradasom, de a heten mar kerul fel akkorrol is. 
Re: (1570)

reply history 2008.10.28. 13:07:49 (1570
Mikor várható eredmény a 19i mérésrõl?
Nem türelmetlenkedek, csak érdekel!
Re: (1567)

reply 2008.10.27. 14:15:15 (1569
Én eddig 2x láttam. Egyszer Impreza STI-t meg e36 M3-t alázott a Váci úton pirosnál, meg most láttam szombat este, kinn volt a Street Legal Driften. 

reply history 2008.10.27. 12:12:19 (1568
User profile
15.29 @ 143
A kocsi amúgy emelt nyomáson megy meg mókolt a kipuff is szal nem gyári, de amit lép az kegyetlen...kanyarsebesség meg eszméletlen, módomban volt látni hát csak lestem. 
Re: (1560)

 ave
reply history 2008.10.27. 11:44:24 (1567
User profile
12.88 @ 175
 
Re: (1563)

reply history 2008.10.27. 11:31:20 (1566
User profile
13.19 @ 167
orrmotor - transaxle duplakuplungos váltó - négykerékhajtás  
Re: (1563)

reply history 2008.10.27. 11:25:10 (1565
hát az a szép, hogy a csoda cikkírók is éppen abból indultak ki, hogy a 11% az lehetetlenség, és ezért mindjárt 507LE-re számolták ki - hiperkonzervatív megközelítéssel - a fõtengely teljesítményt. na erre kontrázott rá ez a szivar, hogy tévednek, annak tényleg annyi és ezért a fõtengely teljesítmény is tényleg "csak" 480LE. 
Re: (1563)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!