timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Skoda 1000MB (FM2000)
Kiskunlacháza, 2011. September 24.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: It's a very fast and very light Skoda 1000MB from 1969, with totally modded head. The full weight of the car is 620 kg without the driver. :-) This run was 13,1@165,3, but on that raceday he made his personal best time: 12,874@164,4. Next year we will record it again hopefully with sperr diff.

Engine:
- 1550 ccm
- Douple weber carburator
photo 1  _2_

reply history 2011.11.20. 20:51:31 (2131
User profile
18.20 @ 120
 
Re: (2130)

reply history 2011.11.20. 18:54:54 (2130
User profile
9.34 @ 242
az a lényeg,hogy keleten nincs ilyen 
Re: (2127)

reply history 2011.11.20. 18:52:04 (2129
User profile
9.34 @ 242
5 henger? tudjuk mi a baj??  
Re: (2126)

reply history 2011.11.20. 10:41:58 (2127
User profile
18.20 @ 120
abból északon akad 1-2 cudar jószág...elpusztíthatatlan  
Re: (2126)

reply 2011.11.20. 02:00:20 (2126
User profile
12.87 @ 164
Ha minden jól megy, 5-hengeres 850 T5 lesz a széria MB helyett, utcai elélvezõsnek ;-)
"uram, egyáltalán szüksége van erre az autóra? - nem, de kell nekem!" 

reply 2011.11.19. 15:44:03 (2125
User profile
13.40 @ 166
Hihetetlen a 12.8-as idõd. Nagyon nagy grat!
Kár hogy abbahagyod, de megértelek valahol.
 

reply history 2011.11.17. 22:24:46 (2122
User profile
14.63 @ 151
Hát sajnálom! :-( Azért arra a sperres indulásra kivi lettem volna, mert ez a mérés is 1 gumicsíkkal sikerült! :-) És így se gyenge. Egy 1.5.ös 42 éves skodától eléggé odatevõs! :-D Kivi lennék 42 évvel ezelõtt egy ilyen eredményhez mit szólnának az öregek! :-)

A legfrissebb utódhoz meg gratula! :-) 
Re: (2121)

reply history 2011.11.17. 22:03:45 (2121
User profile
12.87 @ 164
Sajnos sehogy, befejezem a versenyzést. Amit lehetett azt kihoztam a karburátoros skodából. Ha 5-6 évvel ezelõtt mutatom be ezt az idõeredményt, talán kapok egy két elismerõ fejbólintást, de manapság már senkit nem érdekel egy 42 éves skoda produkciója. Utódja egy széria 1000MB lesz. Apropó utód, március végén érkezik a második :-) 
Re: (2120)

reply history 2011.11.17. 21:00:54 (2120
User profile
14.63 @ 151
Nanemár! Akkor jövõre hogy mérjük a 12-es futamodat, meg a tuti rajtot? :-) 
Re: (2119)

reply 2011.11.17. 19:16:24 (2119
User profile
12.87 @ 164
Az óvatos megindulás az konkrétan elpattogás volt. Kuplung felengedés függvénye, itt nem sikerült, de a következõ futamban már 12-es idõt futottam. A 3. váltása a váltó gyengesége, túl sokat ejt. A teljesítmény esése szimplán azért van, mert 6600-nál van a 144Le maximumom és 7600-ig forgatom.

ELADÓ az autó:
http://hirdetotabla.duen.hu/ver_enyaut/amatr/_koda1550mb1969

 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!