timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Még hűvösebb időben, kicsit tovább finomítva, immár az S2 is 8 mp alatt! Szép!
Pedig a tapadás érezhetően gyengébb volt, mint előző alkalommal, az indulásnál szépen eltekernek a kerekei.
100-ig végig 0.6 g felett marad a gyorsulás, így kerek 4 mp elég is elérni ezt a tempót..
Nagyon megközelítette a Syclone 1/8 mérföldes időeredményét és a cévonali tempója már így is jelentősen jobb. Igaz a 154 km/h pont a hármas vége, 8.06 mp-nél már megkezdi a 4. fokozat kapcsolását. Tehát az autó váltója is pont ideális az 1/8 mérföldes távhoz.

Letölthető a futam videófelvétele is.
 Végre oioio-1 Viperje is felkerült a gyűjteménybe. :)
8.6 literre növelt V10-es motor, hengerenkénti nitróbefecskendezéssel, 3+1 fokozatú automata váltóval, szóval elég rendesen eltér a gyári konfigtól.
A nap legjobb futamában 10.33-at futott, ez a műszerrel is megmért negyed mérföld 10.63 @ 210 volt. Nem volt problémamentes a futam, a rajt előtt az overdrive bekapcsolva maradt, így jelentősen kisebb nyomaték jutott a kerekekre, mint lehetett volna. 9.5 mp ráadásul megpróbálta a hibát korrigálni, de hát itt már kár volt bármit is csinálni. Nagy veszteséget ez az egész azért nem okozott, a 10.3-as futamhoz képest már 60 lábon majd 1 tizedet elvesztett.
Az is látszik, hogy nincs a teljesítménygörbében gödör, szép egyenletes a vonal.
Az biztos, hogy még sok paci maradt az autóban, a papíron 300 lovas nitrólöket nem igazán hozta a névleges teljesítménynövekedést. 11.0 @ 201 körül ment szívó módban, ehhez kb. 50 lóerővel kell kevesebb teljesítmény, mint az itt látható produkcióhoz.
Mértünk ezen kívül is még egy futamot is, ott sokkal jobban sikerült a rajt, a nap legjobb 60 lábját produkálta, de 100méter körül visszalőtt a nitró, így onnan csak gurul. A légszűrő kicsit megégett ugyan, de szerencsére nem lett nagyobb baj.
Ha sikerül megtalálni a hiányzó pacikat, simán 9 mp-s autóvá léphet elő, a rajttal sok gondja nincsen az biztos. :)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327