timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Mértem már sok gyors, sok különleges járművet, de egyértelműen ez eleddig a legkülönlegesebb jármű! Egy hatalmas Rolls Royce sugárhajtómű hajtja Ulrike Golde autóját. Remek füst és láng show-t tud generálni, de azért a gyorsulása is igencsak figyelemre méltó!
Különösen a görbe alakulása...
Aki még emlékszik az első tököli versenyen készült videóra, ott Ulrike az interjúban elmondta mi a különbség egy hagyományos dragster és a jet-dragster között. Míg a kerekeket hajtó autó az elején megy nagyon, addig a jet pont fordítva, ídőbe telik, mire a hajtómű eléri a maximális teljesítményt.
Elég szembetünő, hogy mintha csak 70 km/h-tól nyomna "padlót". Ez talán így is van, de az is lehet, hogy tényleg csak a hajtómű karakterisztikája ilyen. Az logikus, hogy maximális teljesítményen nem tud megmaradni állóhelyzetben, lehet, hogy az első 3 másodpercben még csak felpörög a hajtómű.
Bár itt a túl kicsi skála miatt nem látszik, de a leadott teljesítmény egészen végig növekszik.*
Ennek ellenére 200 felett a gyorsulás azért kissé alábbhagy, ez minden bizonnyal a légellenállás miatt van.
Ha az 1/4 mérföldes nézetben vizsgáljuk a futamot, feltünő, hogy már a cél előtt abbamarad a gyorsulás.
Ez azért van, mert a hajtómű túl nagy szelet csinál, nem lehet a rajtvonaltól indítani. Kb. 50 méterrel a rajtvonal után indult és mivel a célvonal után nem nyomta tovább, nem lett meg a teljes 402 méteres gyorsítás. De ez legyen a legkisebb probléma! :)
A pálya fotócellái a célvonalnál 308 km/h sebességet mértek! Sajnos ezzel pontosan nem tudjuk összevetni a mérést, hiszen valószínüleg nem pont a célvonalon vette el a gázt.
300 felett azért gyorsan történnek a dolgok! :)

* Hamarosan bővebben írok még erről a mérésről
az érdekességek oldalon, ahol lesznek még látványos grafikonok.
 





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327