timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Igazi, torsenes quattro hajtáslánc, 1.8 literes turbós motor, és 11 másodperces. De 1/8 mérföldön!
A gyári 150 lóerővel sajnos képtelenség jól indulni,
túl gyenge egy jó rajthoz. Ilyen alacsony g értékeket összkerekes autón ritkán látni. Még az is lehet, hogy sima elsőkerékhajtással jobbat ment volna.
A nagy tömeg miatt a rajt után sem igazán gyorsul,
a 10 mp feletti 0-100 érték hát mit ne mondjak, nem túl sportos.
Nagyobb turbót neki! :)
 Ez egy elég érdekes rajt! :) ( videó! )
A gép is érdekes: 1200-as V4 motor, hosszú váltó (kb. 160-ig tart a kettes), abszolút nem speedmotor jelleg, de megy mint a meszes!
Az indulás nem csak látványos, hanem meglepő is: még 90 km/h-nál is jobban húz a motor, mint az indulás után közvetlenül.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327