timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
A dragracing.hu versenysorozatban A3 kategóriában versenyez ez a Subaru. Nem is eredménytelenül, bár sajnos nem túl népes kategóriáról van szó, a legutóbbi versenyen, ahol ezt a futamot rögzítettük, csak ketten voltak.
No de nézzük a futamot!
Sajnos mindkét próbálkozásnál akadt gond a váltással, ebben az ötödiket nem sikerült elsőre betenni, ez természetesen nem jelent akkori rontást, mint a másikban a harmadik fokozat elrontott váltása.
A motor, turbó gyári, de a motorvezérlés chipelve van, valamint meg kell említeni a HKS kipuffogó rendszert is. A chipes ECU rajtprogramjával egészen szép megindulást produkál az autó, de a tapadás úgy tűnik nem volt ideális a Continental Sport Contact gumikon, kicsivel 1g alatt volt a csúcs.
A váltások egész gyorsak, leszámítva ugye az utolsót. A váltási hiba miatt 1 másodpercig csak lassult és ekkor még 100 méter volt hátra, így a célvonali sebesség természetesen jóval alacsonyabb, mint az aznapi legjobb futamában.
Ez a futam a hivatalos mérés szerint 12.84 @ 165 volt, a nap legjobb futamával összehasonlítva látszik, hogy a timeslip adatok nagyjából megegyeznek 1000 lábig (~300m), itt alig 0.03 mp volt a különbség, de a célig a hiba miatt ez a különbség 0.15 mp-re nőtt.
 Ez Trabi a javából! Míg egy gyári 601S-nek talán 1 perc sem elég a 100-as tempó eléréséhez, ennek a Wartburg motoros darabnak nem kell csak 10 mp.
Igen érdekes az indulása, 2. fokozatban rajtol, pörgő kerekekkel, így 3 mp-ig 0.4 feletti g-t produkál, ami elég szép eredmény. A mérés végefelé eléggé rázkódhatott a karosszéria, mert nagyon ingadozik a mért g érték és az ebből számított teljesítmény görbe is.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327