timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Sajnos ez is konyul egy picit magasabb fordulaton, hasonlóan a korábban mért 1.8 16v-s I-es Golfhoz.
Emiatt egy kis időt is vesztett, mind a kettes, mind a hármas kapcsolásakor. (Váltás után erősebben húz, mint a váltás előtt, egy kicsit korábban kellett volna váltani.)
A megindulás is visszafogott, de a váltások gyorsak.
Az autó egy másik futamának belső kamerás felvétele letölthető a videók oldalról.
 Még bejáratos, alig 2000 km-rel, de simán hozza a gyári gyorsulási adatokat. Mintaszerű 0.5g gyorsulás, mintha tudna, hogy hol a határ. Hasonlóan egyenes a teljesítménygörbe is, legalábbis hármasban.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327