timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
A 20 szelepes 1.8-as turbómotor sajnos csak az első kerekeket hajtja, de így is figyelemreméltó a rajtja, tartósan 0.55 g felett tudta tartani, ott ahol a legtöbb FWD jármű inkább 0.5 g közelében produkál.
Egyes egy picit túl lett húzatva, a hármas eleje pedig egy picit befullad, mielőtt elkezdeni újra húzni.
 CCH mester utcai verdája. Teljes belsővel (1150kg!), kárpitokkal, DVD játszóval, szóval valódi utcai autó.
Kisebb turbó, szolidabb teljesítmény és kevésbé tapadó gumi (BFG drag radial) de így is kiemelkedő produkció.
Ezen az aszfalton a BFG gumik nem nagyon tapadtak, ami nem igazán az aszfalt hibája, mivel a versenyautó itt is képes 0.8g körüli csúcsokat produkálni, mint a versenyeken.
De hármasban 120-tól azért szépen megtapadt.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327