timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 46 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.03.15. 10:15:14 (17678
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én komplett pedálgépet vettem, amiben nyilván már összehangolt főfékhengerek vannak, majd ha hazakeveredtem a síelésből, akkor megnézem neked, de asszem a hátsóhoz van a nagyobb. Talán 0,7" és 0,625"
Utána az egyensúlyt úgy is lehet állítani a tandemféken egy bowdenes csavarral. 
Re: LacUS (17677)
válasz erre előzmények 2008.05.16. 23:11:04 (10306
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Mivel a Fiat Croma padlólemeze megyezik az Alfa 164, a Lancia Thema és a Saab 9000-ével (a korai 9000-es és a Croma/Thema ajtók is csereszabatosak! Mosolyog ), így csak segédkeret kérdése, hogy mit raksz bele. Gyárilag a legerösebb motor a platformon 3.0 V6 24V QV motor, ami 232 LE, közvetlenül utána a Saab erösebbik turbósa 225 LE-vel. De a legegyszerübb betenni a Lancia Themából a 16-szelepes turbósat (ekkor még segédkeretet sem kell cserélni, és ez ugyanaz a motor, mint a Delta Integraléban, annak meg ismert a potenciálja. V8-as Ferrari motor 2.9-es lökettérfogattal elérhetö még a Themában, de itthon talán 3-4 darab van belöle, viszont a karbantartása elég húzós, és nem ad annyi teljesítményt (205 v. 215 LE a katalizátortól függöen), bár állítólag egy Ferrari komputerrel és némi tengely-hangolással akár 250 ló közelébe is lehet jutni, de mindenképp drága. 
Re: bodoba (10291)
válasz erre előzmények 2008.05.16. 23:01:41 (10305
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A V6 Alfa hengerfejböl is le lehet venni 2 mm-t. Nekem 1,5 lett levéve, mert ezt ajánlotta a gyártó az új tengelyekhez, de még így is van böven távolság a szelep és a dugó között. 
Re: szabyk RST (10302)
válasz erre előzmények 2008.05.14. 20:38:12 (10279
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ez melyik autó? 
Re: hondav-tec (10249)
válasz erre előzmények 2008.03.21. 22:39:07 (9580
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A Duenen van fent Neked való pillangó-sor, csak 150 az ára, de kompletten, injektorokkal együtt. 
Re: ESI (9579)
válasz erre előzmények 2008.03.12. 01:32:13 (9347
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Köszönöm! 
Re: Turboá (9330)
válasz erre előzmények 2008.03.11. 00:02:40 (9328
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Min. 45-ös kellene nekem, ahogy számoltam, meg mértem. 
Re: ESI (9327)
válasz erre előzmények 2008.03.10. 23:41:41 (9326
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az E30 M3-on kevés a hengerek száma, így az nem jó. Mosolyog
Akkor nekem végül is jó lenne a 3.6-ról jövö cucc is, meg a 3.8-asé is. Lehet, hogy ilyenre módom lesz rámozdulni. Köszönöm. 
Re: ESI (9325)
válasz erre 2008.03.10. 22:13:01 (9322
Felhasználói profil
13.17 @ 167
BMW-s kollegákat kérdezném, hogy az E34-ben található 3,8-as sor6 motornak mekkorák a pillangói? 
válasz erre előzmények 2007.09.18. 22:18:00 (5272
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Mármint az Unoból? 
Re: ave (5269)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 22:09:35 (5266
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én is keveselltem, mert akkor már rég itt röhögnének az ilyen autók a mezönyben. 
Re: soma (5265)
válasz erre 2007.09.18. 22:04:01 (5263
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az a baj, hogy én GTV-ben szeretek ülni, így sem az E36, sem az Uno nem érdekel ilyetén formán. Amiben még ülnék szívesen, az még több!

Mint írtam, ebben sok a nem teli árban készült dolog is, utcára abban a minöségben még több is lenne. Tehát azért itt azzal számolok, hogy egy ilyen autót ha már csinálja az ember, akkor csak komolyan szabad, mert nem 1 szezonra készül és olyan, hogy utcán is megnézik.

Mondjuk a motorhoz olyan árat írtam, ami max 30-40e-t futott, hogy legalább ott ne legyen költség annak a felújításával, ugyanis egy komplett alsó-felsö tömítés szett egy 24v-s V6-hoz olyan 150e forint.
Dél-Afrikában, ahol a legnagyobb gurui vannak ennek a V6 motornak, olyan 17-20e dollárból építenek egy 3,7-es 425 lovas motort, ami még valamelyest alkalmas utcára is, bár elsösorban pályázásra készítették. És akkor még nincs autó körülötte, nincs megfelelö hajtáslánc, nincs fék, nincs futómü, nincs kipu.

Ha most lenne 1,5M-om feleslegben és Fiatra költeném, akkor találtam egy 130 Coupét, amit 3e EUR-ért ideadnának hiánytalanul, és arra csak a lakatos és fényezö munka menne rá, meg épp egy kis apróság a motoron, de az úgyse lenne 300 LE, viszont egy hatalmas, és gyönyörü kupé és épp, ha szüken is, de beleférnék a 1,5-be!

A BMW-nél a 300 lovas projektnél azért nagy elöny, hogy az adott platformon (sor6) gyárilag megkapható ez a teljesítmény olyan évjáratban, ami már nem értéktartó, így a motor vagy abban, vagy egy régebbi modellben "olcsón" kamatoztatható. 
válasz erre előzmények 2007.09.18. 21:19:15 (5257
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Alapvetöen fehér a versenyautója, némi sárga díszítésekkel, ha ez segít. 
Re: 2105t (5254)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 21:18:08 (5256
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nem. Ez egy igényes utcai autó tartós 300 LE-vel. De ennyibe kerül. És ezek voltak a kritériumok az elején. Ha újabbat (egyben lévöt) veszel, amin a kasznira és a belsöre nem kell költeni külön, ott meg az induló árad lesz magas, és a futómüvet,féket,  váltót, motort ott is meg kell csinálnod.  
Re: ESI (5253)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 21:12:52 (5255
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Körülnézek, szerintem találunk valakit!  
Re: soma (5252)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 20:58:30 (5251
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Varga Laci? 
Re: 2105t (5198)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 20:52:03 (5249
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ja, és akkor még a megnövelt teljesítménnyel lépést tartó fékrendszerröl nem is beszéltem, ami min. 200e úgy, hogy sokat vártam a jó vételre, ráadásul voltak bejáratott partnerek és kapcsolat az adoptációra. Egyébként még 300-ból is jónak mondható, mire kompletten fent van egy ilyen cucc, tárcsákkal, nyergekkel, betétekkel, konzolokkal, csövekkel.
Úgyhogy inkább 4m a projekt és akkor még mindent a jobbik áron számoltam, nem a telin. 
Re: fastcar (5248)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 20:47:37 (5248
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az enyémre talán lehet mondani, hogy utcai autó. Most építek egy másikat elrakásra, így tudok mondani hozzá összegeket és összekombinálom a fekete technikájával.

Tehát utcai autó:
- jó kaszni, amivel még érdemes foglalkozni 2-300e forint nagyon nagy szerencsével, ha valaki belefogott de félbehagyta mondjuk teljes szétbontás állapotában
- lakatos munka baráti áron 300, utcáról 4-500e
- igényes fényezés barátilag 350, utcára szintén 4-500e
- belsö szönyegek 100e
- rendbetett müszerfalpárna + müszerek 70-100e
- ülésgarnitúra oldalkárpitokkal 50-60e + igényes börözésük 350e
- futómü szilentjei 150e
- sárga Koni állítható keménységü gátlók körbe 80e
- váltó rendesen megépítve, sperrel (szerencsére sokban van gyárilag is), hogy bírja a nyomatékot 250e
- gyári kéttárcsás kupplung-szett 300e
- 3.2-es motor 350e
- befaragás 320e
- vezérlö elektronika felprogramozva 320e
- vezérmütengelyek újonnan 400e, sajátra felprofilozva 160e
- kipuff barátilag: leömlök 150e, kettös-rendszer szintén 150e

Tehát ez alsó hangon is, kerekek és gumik nélkül, bö 3,5 millió forint plusz rengeteg saját munka és baráti segítség. Így mondjuk van egy valóban 300 lovas,igényes, utcán tartós és használható/autózható autó.
 
Re: soma (5179)
válasz erre előzmények 2007.09.10. 14:57:28 (5042
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nekem 164-es Alfán, meg TudatLannak a Dedrán bevált. 
Re: ave (5041)
válasz erre előzmények 2007.07.23. 14:46:28 (4604
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Már akinek!
Nekem majd itt kell(ene) a RyTA féle kétszer annyi köbcenti, de cserébe feltöltve (esetleg még nitrózva is ) ellen menni ... szívóként!
Persze nem én vagyok a mérvadó, de a mi mostani kategóriánkban menö BMW-k is elég esélytelenné válnak majd, mert még Gazsi 2-literesével is inkább csak reakcióban, vagy müszaki hibában veszik fel a versenyt, bár ö most másik ligában játszik majd.  
Re: Spoon (4603)
válasz erre előzmények 2007.07.23. 13:14:21 (4602
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Elvileg arról volt szó, hogy csak a köbcenti a határ és a hajtási mód, a feltöltés nem módosít semmit. 
Re: Spoon (4600)
válasz erre előzmények 2007.07.18. 12:40:00 (4510
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én úgy sejtem, hogy ilyen PSI meg F-ekben írogat ez  rendszer és ezzel lehet a baj! Ha rendes mértékegységeket használnának, már müködne a dolog!  
Re: hungryta.com (4507)
válasz erre előzmények 2007.07.11. 01:16:23 (4374
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Most akkor mi a bajod? Mert korábban azt nehezményezted, hogy nem tudod, hogy a részfeladatokat hol, kivel és mennyiért csináltatja az, aki építené a teoretikus motorodat.  Itt meg most azt mondod, hogy csak a minimális munkát végeztetnéd itthon.
Az elsö esetet nem értem. Ha valakit megbízol a munka elvégzésével, lévén, hogy sem szaktudásod, sem megfelelö ismeretséged, kapcsolataid nincsenek, akkor elöre tisztázzátok az árat, és te eldöntöd, hogy neked ér-e annyit a dolog vagy sem. Ennek folyományaként vagy lesz üzlet vagy nem. Az általa