Bodoba:
Számolgattam egy kicsit és kb ott tartok mint te 2 éve.
Kerestem hasonló idõt, mint amit most tudok "elméletileg", sajnos téged találtalak!
Ha vissza fejlesztel,lebutítod a verdádat a szintemre, akkor szorosan mennénk egymás mellett, Kb...
Ha szerencsém van és jól matekoltam, akkor 10 métert tudtam megint magamra verni!
Remélem hamarosan ave is mérni fog megint!
Mesélhetnél róla, hogy akkor milyen konfiggal mented ezt az idõt? http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0467&car2=0588&skala=50&tav=1p4&mp=16&kmhstart=0&order=1p4et&scope=all
Rendben, az nekem is sokkal jobb, még van mit csinálni,h jobb legyen az idõ,kap új ECU-t 70es kéményt WG-t meg nagyobb nyomást.
Gondolom márc 21 Lacházán ott leszel?
Ezt csak most lattam.
Csak az kerul fel, amit en merek.
Versenyeken mindig szoktam meregetni, plusz versenyen kivul is van 1-2 havonta lehetoseg merni. De csak tavasztol.
Az alap diagramból 2. fokozatából indultam ki, nincs nagy teljesítmény vesztés 1-2-3 ló kb vagy még az sem.Az elsõ szakasza elfog tûnni a 110LE-vonal alatt mert kb az 700 fordulat 1mp, valamint az 1 fokozat is lecsíp 0.5 mp-t kb
Egyebkent nagyjabol jo. Persze feltetelezed, hogy ha 7000 helyett 7700-ig forgatod a motor ebben az uj tartomanyban is ugyanugy szol, ez pedig nem valoszinu.
Tényleg, ezt ott nem is figyeltem 110-nek kellene lennie,itt a 2. fokozat idõtartamát próbáltam tartani, de rájöttem, hogy ott rontottam el, mert nem 40km/h húz 2.ban hanem a 10% miatt 44km/h és ehhez több idõ kell. A G vonalak azért hasonlóan alakulnának, nem? Vagy váltások után magasabb G értéknek kellene lennie? Mert a fordulat emelés miatt, a teljesítmény csúcs közelében van a váltás?!
A valtasok utani rantasok egy picit magasabbak (ha a zold vonalat nezem), de egyebkent jonak tunik.
A masodik valtasnal 100 km/h helyett kb. 105-nel van a valtas, ez nincs 10%.
De ezt igy en sem latom jol, fedik egymast a vonalak nagyon.
...bár eddig a legdurvább nyomatékot szívó benyásból egy Ford Duratectõl láttam, közel az elméleti határ felé, 132,5Nm/literrel. Az még egy 2literes moci volt, és abból is létezik 2,3-as.
A Ford moci még valamivel könnyebb is mint a Honda, de pontosat nem tudok róla.
A Honda teljesítményét viszont nem hozta.
Hondát ne is említsd! :o)
Most szerelnek majd egy Lotus Exige-be egy K24-es Honda mocit, ami már tudott a padon (motorfékpad) a 2350ccm-bõl szívóként 1 pillangóval 297Nm-t és 303LE-t!
Pedig a lökete majdnem 100mm, úgyhogy sportosnak neméppen nevezhetõ az aránya, de biztosan elég kellemes lesz a mindennapokra is!
Ilyenkor olyan ingoványosnak érzm az összes jövõbeli projektjeimet!
Yas: elég érdekesek voltak ezek a motorok. Maga a blokk az SR20-as - több különbözõ beállítottságú tuner szerint - az egyik legjobban faragható 86x86-os kocka moci, és elég sok minden van is hozzá - persze elsõ sorban a már turbosokhoz.
Nissanék a gyártósor napjától a munkások részegségétõl és csillagok együttállásától függõen elég sokfélét csináltak belõlük, igazából senki nem tudja melyik mennyi. Szvsz:
SR20De 125le (de volt belõle 115 lovas karbis is)
SR20Di 125le
SR20DE 150le ( JDM 160le)
SR20VE 192le
SR20DET 240le ( Sunny GTi-R és társai, illetve ebbõl is voltak húzott verziók)
Plusz a speckó sosem hallott változatok, mint az Almera N1 ami ugye SR16VE 199lóval, amit azért bármely Honda is megirigyelhet - persze nyílván Hondákban is vannak spéci JDM motorok.