Tudnék még fejleszteni a motoron és valljuk be, lenne mit szépíteni a külcsínyen is . De így most csak egy utcai kocsiba fogom átrakni a motort fejlesztés nélkül.
Isten õrizz, egy szóval se mondtam ilyet, hogy ne menj versenyre ezért. Úgy érzed neked megéri kimenni, természetesen menj. Ha úgy érzem nekem megéri, én is menni fogok. Elsõsorban a 2 napos versenyekre (pl Hondatalis, ottalvós ), és a közeli versenyekre fogok kinézni (kunmadaras, románia) és elsõsorban utcai kocsival. Egy ennyire lebecsült katban nem éri meg nekem több.
Igazad van, idõrõl szól. Ezért nem fogok jövõre indulni, csak 1-2 versenyen. Elsõ lesz a szórakozás, buli. Megfutom a saját idõmet, és örülök majd neki, de nem törekszem bajnoki címre. Pedig de szép lenne egy mesterhármas....
2009:
OB 1. hely
Dragracing 1. hely
Kunmadaras 1. hely
2010:
OB 1. hely
Dragracing 1. hely
Kunmadaras 1. hely
ja és egy CEDC 2. hely, mert nem tudtam megfinanszírozni az utolsó versenyre az utazást.
Bemásolom ide a dragracing fórumán felvetett ötletemet, hátha itt több megerõsítés vagy ellenvetés lesz rá.
"Zoli!
Át kellene gondolni az év végi összetett bajnoki cím eldöntését. Tök jó a superfinal, meg izgalmas mindenféleképpen. De felelsleges, ha a ténylegesen leggyorsabb nem áll rajthoz sose....
Meg a két legkisebb kategória résztvevõi ki vannak zárva gyakorlatilag az összetett bajnokságból.... (AP1, AP5)
Hiába lett az OB-ban nekem a legtöbb pontom (346pont, a másodiknak 305..), hiába vagyok a 3. a pontok tekintetében a dragracingen, (1. 316, 2. 301, és nekem 293, és én 1 verseny hátrányban vagyok az 1-2 vel szemben), nem jelent semmit, sõt a kategóriám is csak egy futottak még kategória.
Láthatóan is én haladtam át elõször a célvonalon az elsõnél is. A nap folyamán volt néhány piroslámpa azon az oldalon (a döntõkbe is), szerintem nem ugrottam be, ezt jeleztem Rolandéknak, kértek a nézõktõl egy felvételt, és az alapján ujrafutottuk.
Ha egy reélisan elérhetõ eredményt írsz be, egybõl erõsebbnek adja. Pedig ha tudsz jobb 60-lábat akkor 14,2 14,3 is meglehet. Jobb az olyan számoló ami a végsebességbõl számol.
Jó, de ezután ne úgy mondd, hogy 180 ló mert azt mondták Csak sacc/kb tippeltem valamit, hasonló eredményembõl kiindulva. Az enyém 700 felett van egy picivel + én (95).
Köszönöm mindenkinek, nagyon örülök az új rekordomnak (11.41@187.5)
Teljesen jó verseny volt, sokan voltak, és sok érdekes futam volt. Nagyon sajnálom, hogy az esõ miatt nem lett superfinal.
Magam részérõl, ha legközelebb egy csep esõ leesik, biztosan nem megyek 1 métert se, a ragasztó kb mint egy korcsolyapálya lett, az én gumim meg a vizes betonon se fog semmit. Életveszély..... Eddig nem volt lehetõségem vizes versenyen kipróbálni, de mostmár tudom, hogy nem is szabad egyáltalán vizen elindulni vele....
Ahoz hogy jól érezzem magam, nekem bõven elég a mostani technika... még egy kicsit (kurvasokat) csinosítunk rajta és elversenyezgetek így. Elgondolkoztam, milyen is lenne egy 9-es vas, de tök felesleges annyi lóvét beletolni... (ami nincs is ) Így is - úgy is ugyanannyi elõnyöm származik a versenyzésbõl.... semmi....
jelenleg kimegyünk, jól érezzük magunkat, eszünk-iszunk, versenyzünk. Ez a lényeg nekem.
Egyébként a 9-hez 400+ paci kellene nekem.... 2000cc alatti szívóbol nincs az az isten aki kihozza...Ebben a kategóriában a reális a 11 alját megközelíteni, de ennyi...Ott vége lesz a fejlõdésnek (Talán az 1000MB, ha megépítené normálisan az S2000 motort, 10-be beleszaladhatna... 600kg az egész kocsi...)
Tegnap szerintem a múltkori madarasi versenyhez képest nagyon jól tapadt a pálya. Meg is lett az eredménye, sokan javítottak egyéni csúcsaikon. Nekem is sikerült. AP5 új kategóriarekordja: 11,47!!!! (1.9 szívómotor, elsõkerékkel, és a skoda könnyebb tõlem kb 100kg-al)
Annyira nem sokkal drágább egy turbós megépítése. Csak az a baj, hogy a jelenlegi motoromból nem sok mindent használhatnék. na így már drága belevágni.
Mert a pontverseny nem ér semmit, ha csak a superfinal helyezettek lesznek év végén értékelve "komolyan". Én mentem volna szívesen, de ez túl drága kupa lett volna... Sajnos egy kupáért már nincs ekkora költségvetésem...
Dragracingon fent vannak az idõeredmények, valószínünek tartom, ha nincs a lámpahiba (ami aznap szerintem többször elõfordult azon az oldalt) a napi legjobbat futom, mert 185 feletti volt bõven a célvonali sebességem, és elég nagy távolság volt közöttünk is. Szerintem nem ugrottam be egyáltalán, még csak be se gurulhattam, mivel a kézit folyamatosan húzom, bal láb kuplung, jobb jáb gáz, hogy tudjam tartani a fordulatot. Mikor visszamentem kérdeztem a többieket, akik megintcsak azt mondták, hogy jól rajtoltam, majd szóltam Rolinak, akik kértek egy felvételt a nézõktõl, és az alapján azt állapították meg, hogy nem ugrottam be. Egyébként Roli is azt mondta, hogy szerinte nem volt beugrás, de csak a felvétel alapján lett újrafuttatva a döntõnk.
Az idõeredményem azért 12.1 lett, mert nem akkor indult az idõmérés, amikor átszakította az elsõ kerekem a fotocella vonalát, hanem hamarabb. De úgy érzem a célvonali sebességem azért magáért beszél.
Az újrafutott döntõben nagyon nagyot indultál, valószínüleg nem tudtam volna elmenni, ha nem váltod el. Nekem már akkor túl meleg volt a kocsi (víz, olaj 100fok körül, és csak 182-es célvonali)
Még nem mértük le, de velem együtt kb 800kg (a sok vágás és üvegszál mellett van benne legalább 70kg acélcsõ)
A teljesítményét nem tudom, 240+ -ra tippelem.
Most olvasom, hogy szombat este Szatmárnémeti közelében, egy üdülõhelyen (strand) buli lesz ahová hivatalosak a versenyzõk is
Azt hiszem, már tudom hol kell a szállást keresnem Vagy viszek sátrat, ha nem ott lesz
Gergõéknek-Attiláéknak köszönhetõen (nagyon jó házigazdák, és mindenki vendégszeretõ Szatmárnémetiben) mi már 2x voltunk kint, van 1-2 jó hely, valamint az idõeltolódás miatt becsapós az érzés... Leghosszabb alvás kb 4 óra volt, a legrövidebb 1,5