Csak annyi a különbség, hogy annak a rekordja full kibelezve, egy vázon ülve volt életveszély között, evvel meg úgy, ahogy kigurult a gyárból, meg ilyen marhaságokkal, hogy mélynyomó, stb... Zsolti még azt se volt hajlandó kiszedni a mérésre! :-)
A jobb kunmadarasi celvonali szerintem a meresi elteresnek tudhato be. Racelogic szerint ugyanolyan celvonalival Kunmadaras es Kiskunlachaza kozott 3-4 km/h van.
Azt már rég elárultam neki, hogy nem annyi a kocsi, amennyinek gondolja. :-) Most elvileg ilyen 400-420 Le-nek kellene lennie az Õ tuningcsomagjával a honlap alapján. Amit most tél elején mértünk akkor nagyon jó indulattal azt lehet mondani, hogy megközelítette a 400 lovat, de szerintem alatta van. Ugye kérdés, hogy mennyi a hajtáslánci vesztesége. Sperr, nagy kerekek, stb...
173... hát ez is tök érdekes dolog... mert a 13.1 hez tartozott 177es célvonali is kunmadarason ... akkor amikor mentem ezeket az idõket ki volt lukadva 2 helyen a szívócsövem :S Sajnos csak utólag derült rá fény Annak tudható be a 173as célvonali... VAGY... a fene tudja.. lendkerék is ultrakönnyû... nagyon forgós... de a "szakirodalom azt mondja" hogy fent gyengébb a könnyû lendkerékkel... hát erre õszintén megmondom nem tudom a választ... mivel a vácin nem nyelezem 17és még1nulla 18és még egy nulla felé!
10.6-most a legjobb Tesla id?,amit találtam.