timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 94 entries
1  2  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2013.07.26. 15:21:48 (19117
User profile
15.58 @ 140
Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz Wink A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítõ. Tömege is nagyobb és a tengelytõl is jóval távolabb van...
 
Re: MarcoR5 (19116)
reply history 2013.07.25. 22:12:42 (19115
User profile
15.58 @ 140
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhetõ. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítõ, tõcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja Wink És sosem melegedett el... 
Re: kisqKta (19113)
reply history 2013.07.18. 15:29:29 (19108
User profile
15.58 @ 140
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Corolla TS-en is ez a féktárcsa van gyárilag. Az is tonna fölött van, és meg tudja állítani. Sztem elég a 25 vastag...  
Re: MarcoR5 (19106)
reply history 2013.07.18. 15:27:47 (19107
User profile
15.58 @ 140
Az a tapasztalat, hogy az EBC tárcsák EBC betétekkel a leghatékonyabbak. 4,5 kg az említett touareg nyereg. Tárcsa súlyban tényleg nagy a difi, próbálj meg aluközepeset összehernyózni (nem mernék rá megesküdni, hogy ekkorában már létezik). A Corolla TS tárcsája 275/25. Egy Nissan Pulsar-t csinálunk. Wink  
Re: MarcoR5 (19105)
reply history 2013.07.18. 15:12:44 (19104
User profile
15.58 @ 140
Nekem 275-ös tárcsa (Corolla TS) van a yarison 4 dugós Porsche boxter hátsó nyereggel, Ebc tárcsákkal és YellowStuff betétekkel. Nem tudtam elmelegíteni pályán. Nincs fékhûtés kreálva, mondjuk nem is 180 LE, és tonna alatt van a súlya is. TV méretbõl, nõi cicikbõl és fékbõl nincs túl nagy Wink Építek egy játszós autót, 17-es kerék alá (mert olyan gumi is van sok) tervezem a Touareg/Q7/Cayenne nyerget Smile 6 dugós Brembo és 20x10 centis a betét befoglaló mérete. Gyárilag 330-as tárcsával szerelve. Az autó súlya 1100 kg körül lesz remélem. 
Re: MarcoR5 (19103)
reply history 2013.07.18. 14:44:16 (19102
User profile
15.58 @ 140
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erõltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hûtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.  
Re: MarcoR5 (19101)
reply history 2012.12.19. 08:23:14 (19043
User profile
15.58 @ 140
Pályázásnál ilyet csinált,

http://img836.imageshack.us/img836/2477/rearright01a.jpg

de azóta is mûködik és elég jól teljesít.  
 
Re: hori (19042)
reply history 2012.07.13. 15:07:27 (18984
User profile
15.58 @ 140
Szívó és kipufogó oldali módosítások. 
Re: scitec86 (18983)
reply history 2012.07.13. 09:27:17 (18982
User profile
15.58 @ 140
Ki volt pakolva ~ 110 ló volt. Wink  
Re: scitec86 (18981)
reply history 2012.07.11. 11:50:27 (18980
User profile
15.58 @ 140
A TSport 105 Le papíron 
Re: scitec86 (18976)
reply history 2012.07.02. 11:32:17 (18974
User profile
15.58 @ 140
Kalászon 8 lóval erõsebb volt... 
Re: FM2000 (18973)
reply history 2012.07.01. 16:05:58 (18970
User profile
15.58 @ 140
402 méteren! Wink
Mi volt a gond, miért nem tudta megmérni? 
Re: szabyk RST (18969)
reply history 2012.07.01. 10:41:35 (18967
User profile
15.58 @ 140
Biztos azért, mert nem rakéták mérésére tervezték Roll eyes  
Re: szabyk RST (18966)
reply 2012.06.29. 16:24:39 (18965
User profile
15.58 @ 140

Én is erre voksoltam, pedig az enyém nem egy erõgép. Budakalászhoz képest jelentõs difi volt.
Wink  
reply history 2012.03.26. 21:35:40 (18886
User profile
15.58 @ 140
Ha tudsz, yokohama a048-at vegyél inkább.
Ezek még nem, vagy max nem sokkal szélesebbek, mint az utcai gumik. A pályaslickeknél nagyobb a difi. 
Re: Angelghost (18885)
reply history 2012.03.04. 13:30:48 (18830
User profile
15.58 @ 140
Nekem 2008 óta csak castrol 5W40 van a yarisba és hibátlan.
Az eredetivel nincs gond, csak ahogy már mondták, sok belõle a kamu.
Én hordóból kapom, ha jól tudom, akkor csak a kis kiszereléseket hamisítják. 
Re: hori (18828)
reply 2012.02.27. 11:29:10 (18815
User profile
15.58 @ 140
Én fehéret vennék rá.
Jól áll a feketa autónak a fehér felni. Íme egy példa:
 
reply history 2011.11.30. 12:11:23 (18703
User profile
15.58 @ 140
Az elejétõl mûködik kb 90%-on, de ha kb 1000 km-t letolsz vele többnyire normális használat mellett, akkor teljesen szépen felszabályozza a tárcsát. Nekem másfél zöld garnitúra együtt kopott a tárcsával, beraktam a sárgát és úgy nézett ki a tárcsa, mintha az esztergályostól jöttem volna.
A sárgára azt írják, hogy melegítõs, ami annyiban merül ki, hogy az utca végi elsõ féktáv ne legyen kicentizve. 3 kicsi fékezés után hûvösebb idõben is használható. 30 fokban nem éreztem hogy nagyon kéne melegíteni.  
Re: Bruni (18702)
reply history 2011.11.29. 19:38:00 (18700
User profile
15.58 @ 140
A Sárga is bejáratós, nem véletlen. Mindegyiken van egy koptató réteg, ami kvázi felszabályozza a tárcsát. Az is jól fog, de ha az lekopik még jobb lesz, a tárcsa pedig tükör sima. 
Re: Bruni (18699)
reply history 2011.11.26. 09:43:01 (18680
User profile
15.58 @ 140
Mert utcán is járunk vele, ja és mert nem a betét, hanem a tárcsa fogyna el nap végére Tongue stick out
 
Re: Master3v (18679)
reply history 2011.11.25. 19:08:50 (18677
User profile
15.58 @ 140
Pedig a piros nem is jó, --> nagyon eszi a tárcsát Big grin
Zöld tempósabb utcai közlekedésre kevés, de a sárga iszonyat jó és nem melegítõs hidegben sem. 
Re: Master3v (18672)
reply history 2011.11.04. 16:56:07 (18633
User profile
15.58 @ 140
Azé egy turbós benyásnál már akad, a szívó dezsõnél is jóval kevesebb van, mint a turbósnál. Wink
Szívót szívóval, turbót turbóssal hasonlítgassunk Big grin  
Re: Jeri (18632)
reply history 2011.10.25. 19:59:22 (18596
User profile
15.58 @ 140
De a tiédbõl ki lehet látni, úgy  könnyû Roll eyes  
Re: szabyk RST (18595)
reply history 2011.10.21. 13:06:00 (18571
User profile
15.58 @ 140
6 óra volt kipakolni :P

Sok áldozat volt, és még több zsé, és azért ûridõnek nem mondható Sad
Hondából ennyi beletalicskázott pénzért 300+ló lenne a seggem alatt és csak úgy visítana a turbó Smile
Egy 1.3 gti swiftre ráköltenek 2 kilót és gyorsabb lesz.  
Re: Master3v (18569)
reply history 2011.10.20. 13:00:54 (18567
User profile
15.58 @ 140
Õk nem Totalcarosok, hanem Tunexcom-osok. 1:24.321-et ment úgy, hogy én ültem a jobb 1ben a szerény 100 kilómmal Smile Az autón motorikusan nincs sok módosítás, kb 260 ló.

A skyline 1:22-t ment, de a srác némi hendikeppel indul sajnos. Nem kis teljesítmény tõle, viszont elmondása szerint a sky 450 ló körül van. 
Re: GodRat (18564)
reply history 2011.10.20. 12:55:21 (18565
User profile
15.58 @ 140
Azért Árpi dezsõ yarisától sokáig kikaptam volna én is....
930 kg papíron, most 900 körül van, ehhez jön a 120 japcsiKó Big grin  
Re: MarcoR5 (18563)
reply history 2011.10.20. 12:02:07 (18560
User profile
15.58 @ 140
Pedig sokat számít, és rajtba nem pattog el az eleje.

Nélküle:
http://www.youtube.com/watch?v=yL3pp32axzI

Vele:
http://www.youtube.com/watch?v=jBU78TcYqis&feature=related
 
Re: sh adam (18559)
reply history 2011.10.20. 11:17:11 (18558
User profile
15.58 @ 140
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es idõt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült.... 
Re: MarcoR5 (18557)
reply history 2011.10.20. 10:38:04 (18556
User profile
15.58 @ 140
Rövid 6-os váltó, némi súlycsökkentés és fel kéne programozni végre.
Ha csak pályára akarsz autót, akkor honda. Könnyû, olcsó és minden van hozzá.  
Re: MarcoR5 (18554)
reply history 2011.10.20. 10:34:34 (18555
User profile
15.58 @ 140
Mert minimum 30 rugó egy olyan nap, amikor mérnek, és ráírnak a listára.
Nekem nincs szponzorom (nem sírás, miért szponzorálná bárki is a hobbimat...), így nem fér bele.
Épülget az autó, néha kijárok ide-oda, és boldoggá tesz. 
Re: Master3v (18553)
reply history 2011.10.20. 10:24:46 (18552
User profile
15.58 @ 140
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón. 
Re: MarcoR5 (18551)
reply history 2011.10.20. 10:11:03 (18549
User profile
15.58 @ 140
Jó lesz az!
Utcai gumin, kisebb fékkel határon autózva ilyen volt:
http://www.youtube.com/watch?v=dVRFmuhMC_M

Most sok minden nem stimmelt, jövõre szeretnék 1:25-öt menni Wink  
Re: GodRat (18546)