Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítõ. Tömege is nagyobb és a tengelytõl is jóval távolabb van...
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhetõ. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítõ, tõcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja És sosem melegedett el...
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Corolla TS-en is ez a féktárcsa van gyárilag. Az is tonna fölött van, és meg tudja állítani. Sztem elég a 25 vastag...
Az a tapasztalat, hogy az EBC tárcsák EBC betétekkel a leghatékonyabbak. 4,5 kg az említett touareg nyereg. Tárcsa súlyban tényleg nagy a difi, próbálj meg aluközepeset összehernyózni (nem mernék rá megesküdni, hogy ekkorában már létezik). A Corolla TS tárcsája 275/25. Egy Nissan Pulsar-t csinálunk.
Nekem 275-ös tárcsa (Corolla TS) van a yarison 4 dugós Porsche boxter hátsó nyereggel, Ebc tárcsákkal és YellowStuff betétekkel. Nem tudtam elmelegíteni pályán. Nincs fékhûtés kreálva, mondjuk nem is 180 LE, és tonna alatt van a súlya is. TV méretbõl, nõi cicikbõl és fékbõl nincs túl nagy Építek egy játszós autót, 17-es kerék alá (mert olyan gumi is van sok) tervezem a Touareg/Q7/Cayenne nyerget 6 dugós Brembo és 20x10 centis a betét befoglaló mérete. Gyárilag 330-as tárcsával szerelve. Az autó súlya 1100 kg körül lesz remélem.
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erõltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hûtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.
Nekem 2008 óta csak castrol 5W40 van a yarisba és hibátlan.
Az eredetivel nincs gond, csak ahogy már mondták, sok belõle a kamu.
Én hordóból kapom, ha jól tudom, akkor csak a kis kiszereléseket hamisítják.
Az elejétõl mûködik kb 90%-on, de ha kb 1000 km-t letolsz vele többnyire normális használat mellett, akkor teljesen szépen felszabályozza a tárcsát. Nekem másfél zöld garnitúra együtt kopott a tárcsával, beraktam a sárgát és úgy nézett ki a tárcsa, mintha az esztergályostól jöttem volna.
A sárgára azt írják, hogy melegítõs, ami annyiban merül ki, hogy az utca végi elsõ féktáv ne legyen kicentizve. 3 kicsi fékezés után hûvösebb idõben is használható. 30 fokban nem éreztem hogy nagyon kéne melegíteni.
A Sárga is bejáratós, nem véletlen. Mindegyiken van egy koptató réteg, ami kvázi felszabályozza a tárcsát. Az is jól fog, de ha az lekopik még jobb lesz, a tárcsa pedig tükör sima.
Sok áldozat volt, és még több zsé, és azért ûridõnek nem mondható
Hondából ennyi beletalicskázott pénzért 300+ló lenne a seggem alatt és csak úgy visítana a turbó
Egy 1.3 gti swiftre ráköltenek 2 kilót és gyorsabb lesz.
Õk nem Totalcarosok, hanem Tunexcom-osok. 1:24.321-et ment úgy, hogy én ültem a jobb 1ben a szerény 100 kilómmal Az autón motorikusan nincs sok módosítás, kb 260 ló.
A skyline 1:22-t ment, de a srác némi hendikeppel indul sajnos. Nem kis teljesítmény tõle, viszont elmondása szerint a sky 450 ló körül van.
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es idõt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült....
Mert minimum 30 rugó egy olyan nap, amikor mérnek, és ráírnak a listára.
Nekem nincs szponzorom (nem sírás, miért szponzorálná bárki is a hobbimat...), így nem fér bele.
Épülget az autó, néha kijárok ide-oda, és boldoggá tesz.
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón.