Ezért vágtunk bele
Egységes áraink vannak, a fb oldalon a képek között megtalálod, de h ne kelljen keresgélned a karosszéria körben 50 + az összes üveg 15.
A bevonat 1 évig vagy 20.000 km-ig jó.
Adott közel 40 éves konstrukció ami a FIAT x1/9 alatt található. Hosszú mérlegelés után, de arra jutottam, hogy a kispolski futómû nem alkalmas a pályaautózáshoz, ezért valamit kellene oda tervezni. Ki tudna ebben segíteni? Az eredeti nyomtávom 1350mm, de mivel át lesz építve a motortér ezért viszonylag nagy a mozgástér. Elsõdlegesen hobby autóként lenne használva utcára és a pályanapokon. Gymkhanat is megpróbálnám, ezért kérek segítétséget tõletek.
Köszi elõre is
qKta
Ja és soma régi X19 karosszériája bukócsövezve (papírokkal) 100e-rt elvihetõ. Nekem vagy 400e-ben van, szóval kérlek benneteket, hogy ne alkudozzatok!
Egy kicsit felturbóznám az elõzõ bejegyzésem, hogy érthetõbb legyen.
Egy nano-technológia alapú felületkezelõrõl van szó. Ez egy láthatatlan réteget képez az autón (vagy bármi máson) ami karcállóvá és vízlepergetõvé teszi, olyan mintha 1 évig wax lenne a kocsin. Emellett UV védelemmel is ellátja. Fontos, hogy nem kereskedünk vele, szolgáltatásként üzemel. Akit érdekel az alábbi bejegyzésben lévõ linken talál elérhetõséget. De szívesen válaszolok itt is. Szép estét!
Tisztelt autótulajok!
Örömmel jelenthetem be, hogy Magyarországon elsõként, de Európában is ritkaságnak számító szolgáltatást indítottunk el! Nem csak autókra vonatkozóan! Bõvebben errõl itt:
https://www.facebook.com/droplesshungary?fref=ts www.dropless.hu
Bármi kérdés lenne, itt vagy facen szivesen válaszolok!
Ja és ave kérlek ne töröld ki, nem reklámnak szánom, csak jó ha tudnak róla, hogy már ilyen is létezik
Persze ez is igaz, távolabb van a középpontól... persze egy bizonyos tömeg és teljesítmény felett már muszáj... tervet váltottam én is, sok elõzetes utánajárás után, nem 2.0 16V lesz, hanem 1.8 20VT.. azaz kb 220PS/300Nm (elsõre) és 1200kg... oda mát nem árt a 323mm és a 17es kerék sem fogja annyira vissza...
ATS DTC kerekeket hajtok, de vagy nincsen vagy horror....Team Dynamics Pro Race 1.2 lehet még esetleges befutó...
Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítõ. Tömege is nagyobb és a tengelytõl is jóval távolabb van...
Ez jól hangzik... ez a baj kicsit ezekkel a nyergekkel, h nagyon kikerülnek és a felni nagyon problémás lehet, nyomtávozni kell, plussz súly... de aztán lehet, h azok a grammok nem is olyan vészesek...
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhetõ. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítõ, tõcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja És sosem melegedett el...
http://youtu.be/N0w86B4ZcwI