Bodoba:
Számolgattam egy kicsit és kb ott tartok mint te 2 éve.
Kerestem hasonló időt, mint amit most tudok "elméletileg", sajnos téged találtalak!
Ha vissza fejlesztel,lebutítod a verdádat a szintemre, akkor szorosan mennénk egymás mellett, Kb...
Ha szerencsém van és jól matekoltam, akkor 10 métert tudtam megint magamra verni!
Remélem hamarosan ave is mérni fog megint!
Mesélhetnél róla, hogy akkor milyen konfiggal mented ezt az időt? http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0467&car2=0588&skala=50&tav=1p4&mp=16&kmhstart=0&order=1p4et&scope=all
Rendben, az nekem is sokkal jobb, még van mit csinálni,h jobb legyen az idő,kap új ECU-t 70es kéményt WG-t meg nagyobb nyomást.
Gondolom márc 21 Lacházán ott leszel?
Ezt csak most lattam.
Csak az kerul fel, amit en merek.
Versenyeken mindig szoktam meregetni, plusz versenyen kivul is van 1-2 havonta lehetoseg merni. De csak tavasztol.
Az alap diagramból 2. fokozatából indultam ki, nincs nagy teljesítmény vesztés 1-2-3 ló kb vagy még az sem.Az első szakasza elfog tűnni a 110LE-vonal alatt mert kb az 700 fordulat 1mp, valamint az 1 fokozat is lecsíp 0.5 mp-t kb
Egyebkent nagyjabol jo. Persze feltetelezed, hogy ha 7000 helyett 7700-ig forgatod a motor ebben az uj tartomanyban is ugyanugy szol, ez pedig nem valoszinu.
Tényleg, ezt ott nem is figyeltem 110-nek kellene lennie,itt a 2. fokozat időtartamát próbáltam tartani, de rájöttem, hogy ott rontottam el, mert nem 40km/h húz 2.ban hanem a 10% miatt 44km/h és ehhez több idő kell. A G vonalak azért hasonlóan alakulnának, nem? Vagy váltások után magasabb G értéknek kellene lennie? Mert a fordulat emelés miatt, a teljesítmény csúcs közelében van a váltás?!
A valtasok utani rantasok egy picit magasabbak (ha a zold vonalat nezem), de egyebkent jonak tunik.
A masodik valtasnal 100 km/h helyett kb. 105-nel van a valtas, ez nincs 10%.
De ezt igy en sem latom jol, fedik egymast a vonalak nagyon.