4 helyen volt elrepedve a csonkom:-) gyári csonkkal érdekes módon szépen muzsikál és nem max 1 bar hanem 1,5 bar-os nyomással mükszik mostmár,alul is szépen húz és tetszik nagyon..
Tavasszal kap egy jó kuplungot és Ave-val akkor leméretem most semmi értelme,mert 2-be végig csúszik amig nyomom neki:-) Amit ki lehet hozni belöle azt kihoztuk sztem( köszi Csongi)..nem merek semmit tippelni mert múltkor is ráfáztam:-) de lényegesebben jobban muzsikál...majd meglátjuk ez mire elég..
Nézzed meg oldalról az autókat:
BMW: első kerék elé mennyit nyúlik a kasztni?
Audi S3?
Vigyázz, hatalmas lekerekítés van az első lökösben, hogy ne legyen annyira nyilvánvaló ez az optikailag sem sportos feature...
Ha meg is adják a súlyeloszlást, dinamikusról mély hallgatás, mert ekkora túlnyúlással az biza nem épp ideálisan alakul.
Bár a multilink csodafelfüggesztés csodákra képes, max javítani költséges egy kissé...
Máábocs, de ha egy autót vezetés szempontjából kell megítélnem, akkor nem biztos hogy elsősorban arra gondolok, hogy van olyan emberke, akivel akár össze érhet a vállunk...
Ez amúgy inkább szekrény típusú tagokkal szokott előfordulni, szóval még veled sem! (kb. 10% azoknak, akik eddig mellettem ültek, de 70%-ban nem ül mellettem senki, úgyhogy nemigazán érdekel! ))
Számomra nagyon nagy meglepetést okozott mondjuk az új fwd A3. Ha már egy átlag utcairól beszélünk. Attól függetlenül, hogy nagyon gyenge volt, akkor is olyat lehetett vele autózni, hogy folyamatosan vigyorogtam. :-) Kikapcsolni az összes elektronikát és kanyarogni. Fékek is jók, futómű már majdnem olyan, ami nekem kell. :-)
Bár most jut eszembe, hogy nem rég vezettem életem legjobb, legélvezetesebb gyári szürke elsőkerekesét. A Mini ONE volt eddig a legjobb. Az volt az, mit egyszerűen nem tudtam úgy vezetni, hogy ne nyomjam mindenhol. Egyszerűen minden olyan, amire nekem szükségem van. Az az a kocsi, amivel már gyáriban lehet olyan élvezeteset menni, mint a Saxo-mal. Abból tényleg remegve szálltam ki és aztán fél napig vigyorogtam.
Egyébként nekem is eddig a BMW-k jöttek be a legjobban. Mindenféleképp BMW-t vennék magamnak, ha lenne rá pénzem.
Arról még nincs annyi input, de biztosan az se szar, ha a KTM azt rakta az X-Bov-ba (vagy hogy hívják...)
Néha vannak félresikerült fejlesztések is, de összességében azért csak jutunk 1-ről 2-re!
4 helyen volt elrepedve a csonkom:-) gyári csonkkal érdekes módon szépen muzsikál és nem max 1 bar hanem 1,5 bar-os nyomással mükszik mostmár,alul is szépen húz és tetszik nagyon..
Tavasszal kap egy jó kuplungot és Ave-val akkor leméretem most semmi értelme,mert 2-be végig csúszik amig nyomom neki:-) Amit ki lehet hozni belöle azt kihoztuk sztem( köszi Csongi)..nem merek semmit tippelni mert múltkor is ráfáztam:-) de lényegesebben jobban muzsikál...majd meglátjuk ez mire elég..
Fish