timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.07. 00:48:32 (1732
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nézzed meg oldalról az autókat:
BMW: első kerék elé mennyit nyúlik a kasztni?
Audi S3?
Vigyázz, hatalmas lekerekítés van az első lökösben, hogy ne legyen annyira nyilvánvaló ez az optikailag sem sportos feature...

Ha meg is adják a súlyeloszlást, dinamikusról mély hallgatás, mert ekkora túlnyúlással az biza nem épp ideálisan alakul. Szomorú
Bár a multilink csodafelfüggesztés csodákra képes, max javítani költséges egy kissé... Szemforgató  
Re: (1727)
válasz erre 2008.11.07. 00:04:27 (1730
Felhasználói profil
12.35 @ 189
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
<Egyébként nekem is eddig a BMW-k jöttek be a legjobban. Mindenféleképp BMW-t vennék magamnak, ha lenne rá pénzem.>

Áruló!!! Mérges Mérges
Mosolyog  
Re: (1727)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.06. 21:21:05 (1727
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Számomra nagyon nagy meglepetést okozott mondjuk az új fwd A3. Ha már egy átlag utcairól beszélünk. Attól függetlenül, hogy nagyon gyenge volt, akkor is olyat lehetett vele autózni, hogy folyamatosan vigyorogtam. :-) Kikapcsolni az összes elektronikát és kanyarogni. Fékek is jók, futómű már majdnem olyan, ami nekem kell. :-)

Bár most jut eszembe, hogy nem rég vezettem életem legjobb, legélvezetesebb gyári szürke elsőkerekesét. A Mini ONE volt eddig a legjobb. Az volt az, mit egyszerűen nem tudtam úgy vezetni, hogy ne nyomjam mindenhol. Egyszerűen minden olyan, amire nekem szükségem van. Az az a kocsi, amivel már gyáriban lehet olyan élvezeteset menni, mint a Saxo-mal. Abból tényleg remegve szálltam ki és aztán fél napig vigyorogtam.

Egyébként nekem is eddig a BMW-k jöttek be a legjobban. Mindenféleképp BMW-t vennék magamnak, ha lenne rá pénzem. 
Re: (1723)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!