Távolról ezt így lehetetlen lesz pontosan megírni, még két ugyanolyan konfignál is finomítani kell egy szoftvert. Maximum egy tapasztalatból összerakott alap programot tud neked így küldeni, amivel beindul az autó, és el lehet gurulgatni vele. De gondolom, ezt már mások is mondhatták, ha konzultáltál itthoni szakikkal.
Ha annyira speciális a helyzet, utaztasd ide az embert 3 napra, tegyétek padra és töltsetek el egy kis időt az autóval, mert jelen formában hamarosan új motort fogsz építeni.
Első körben a légtömegmérőt féktisztítóval mossátok ki (ronggyal vagy csavarhúzóval ne érj hozzá). Ha nem jön be, lehet tovább gondolkodni, de még mindig ez a legolcsóbb próbálkozás.
Igen, láttam a videón, csak Atommanónak írtam javaslatként a kérdésére. Olcsón sikerült hozzájutnod, grat!
Jugo,
szerintem a jelenleg kapható összes modell tudja ezt, kell hozzá a control unit, de az az alapvető működéshez is kell, mivel sorba vannak kötve. Egyedül AFR nem rémlik náluk (kérdés, ott milyen limitet adnál meg), de boost, EGT, vízhőfok, olajhőfok, olajnyomás, benzinnyomás mind szabadon konfigurálható, és ott sípol+villog, ahol szeretnéd. Álló motornál, gyújtáson pl. rendkívül idegesítő, hogy folyamatosan sír az olajnyomás hiánya miatt.
Nekem ezek a műszerek vannak bent, azt hiszem, most már csak a csilivilibb külsejűeket árulják.
Urak, technikai tanácsot kérnék. Turbónyomás problémám van. Gyári nyomásom 7 tized, ezt tartja is stabilan, viszont ahogy megpróbálom picit feljebb húzni, a tünet a következő: 3e környékén már tölt 1 bart, majd onnan 4e környékén visszaesik 5 tizedre, és nagyon nehezen, lassan épül fel újra a nyomás, kb 6e környékén éri el újra az 1 bart. EBC-vel és manuális golyósszeleppel is hasonló a tünet, régen nem csinálta. Mi történhetett? Vákuumcső problémám nincs. Köszi előre is!