timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 13 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.07.14. 09:09:38 (16442
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Lényegében erre gondoltam.. 
Re: ave (16440)
válasz erre előzmények 2010.07.14. 09:08:41 (16441
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Távolról ezt így lehetetlen lesz pontosan megírni, még két ugyanolyan konfignál is finomítani kell egy szoftvert. Maximum egy tapasztalatból összerakott alap programot tud neked így küldeni, amivel beindul az autó, és el lehet gurulgatni vele. De gondolom, ezt már mások is mondhatták, ha konzultáltál itthoni szakikkal.

Ha annyira speciális a helyzet, utaztasd ide az embert 3 napra, tegyétek padra és töltsetek el egy kis időt az autóval, mert jelen formában hamarosan új motort fogsz építeni. 
Re: GMalma (16439)
válasz erre előzmények 2010.01.11. 14:20:28 (15234
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Első körben a légtömegmérőt féktisztítóval mossátok ki (ronggyal vagy csavarhúzóval ne érj hozzá). Ha nem jön be, lehet tovább gondolkodni, de még mindig ez a legolcsóbb próbálkozás. 
Re: lasi (15233)
válasz erre előzmények 2010.01.10. 19:50:24 (15217
Felhasználói profil
13.19 @ 169
"...úgy oldotta meg.hogy leszedett a lapátokból és azt mondta,hogy 10% teljesítményveszteséggel kell számolni és ennyi."

Nem vennék rá mérget, hogy ez ilyen egyszerűen működik. Mennyit kellett leszedni a gyári kerékből? Akár meg is lehet a probléma forrása. 
Re: GMalma (15214)
válasz erre előzmények 2009.12.19. 22:25:29 (15106
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Milyen nyomáson mész? Gyári ECU? Nincs benne esetleg boost cut, amit így a hidegben könnyebben elérsz? Valamilyen hibakódot dobott? 
Re: gt28rs (15105)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 20:00:05 (14359
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Szia Yas!

Küldtem egy mailt az előbb, nézz majd rá légyszi, ha van időd! Köszi! 
Re: carlosracing (14357)
válasz erre előzmények 2008.12.23. 21:49:01 (12617
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Van már HUD-os megoldás is pl. A warning-os műszerek pedig általában 1 perc körüli felvételt tudnak, ha nem is pontos log, de dragra ideális lehet. 
Re: Jugo (12616)
válasz erre 2008.12.23. 21:29:13 (12615
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Ezen talán látszik is. Széles vigyor

 
válasz erre 2008.12.23. 21:25:28 (12614
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Igen, láttam a videón, csak Atommanónak írtam javaslatként a kérdésére. Olcsón sikerült hozzájutnod, grat!

Jugo,
szerintem a jelenleg kapható összes modell tudja ezt, kell hozzá a control unit, de az az alapvető működéshez is kell, mivel sorba vannak kötve. Egyedül AFR nem rémlik náluk (kérdés, ott milyen limitet adnál meg), de boost, EGT, vízhőfok, olajhőfok, olajnyomás, benzinnyomás mind szabadon konfigurálható, és ott sípol+villog, ahol szeretnéd. Álló motornál, gyújtáson pl. rendkívül idegesítő, hogy folyamatosan sír az olajnyomás hiánya miatt. Széles vigyor

Nekem ezek a műszerek vannak bent, azt hiszem, most már csak a csilivilibb külsejűeket árulják. Szomorú

 
válasz erre előzmények 2008.12.23. 21:00:46 (12606
Felhasználói profil
13.19 @ 169
A Defi műszerek pl. tudják ezt, igaz, elég borsos áron.

Jugo,
köszi, lefutnak az ünnepek, aztán valamikor kereslek majd tapasztalatot cserélni. 
Re: Atommanó (12603)
válasz erre előzmények 2008.12.22. 15:18:20 (12584
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Szia Jugo!
Mennyiért számítanál meg egy LC1 + DB Red kitet? 
Re: Jugo (12583)
válasz erre 2008.05.23. 14:15:05 (10383
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Urak, technikai tanácsot kérnék. Turbónyomás problémám van. Gyári nyomásom 7 tized, ezt tartja is stabilan, viszont ahogy megpróbálom picit feljebb húzni, a tünet a következő: 3e környékén már tölt 1 bart, majd onnan 4e környékén visszaesik 5 tizedre, és nagyon nehezen, lassan épül fel újra a nyomás, kb 6e környékén éri el újra az 1 bart. EBC-vel és manuális golyósszeleppel is hasonló a tünet, régen nem csinálta. Mi történhetett? Vákuumcső problémám nincs. Köszi előre is!