timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.14. 16:25:47 (16446
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem lehetne írható computert rakni rá kábelköteggel mindennel?már annyit szenvedsz ezzel...távgyógyításban meg csak a Gyurcsók a fasza, más nem hiszem, h értelmeset tudna alkotni.... 
Re: (16439)
válasz erre 2010.07.14. 09:08:41 (16441
Felhasználói profil
13.19 @ 169
Távolról ezt így lehetetlen lesz pontosan megírni, még két ugyanolyan konfignál is finomítani kell egy szoftvert. Maximum egy tapasztalatból összerakott alap programot tud neked így küldeni, amivel beindul az autó, és el lehet gurulgatni vele. De gondolom, ezt már mások is mondhatták, ha konzultáltál itthoni szakikkal.

Ha annyira speciális a helyzet, utaztasd ide az embert 3 napra, tegyétek padra és töltsetek el egy kis időt az autóval, mert jelen formában hamarosan új motort fogsz építeni. 
Re: (16439)
 ave
válasz erre 2010.07.14. 09:06:35 (16440
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>A legnagyobb baj szerintem hogy ˝trehány˝ és nem figyel oda mit csinál,hanem megpróbálja gyorsan összecsapni egy-két óra alatt.

Nem az a baj, hogy trehany, hanem hogy lehetetlenre vallalkozik. Mosolyog
Konkretan ugy lehet autot programozni, hogy az ember latja adott fordulaton/terhelesen milyen a keverek, huz-e rendesen, stb.

Vakon programozni szerintem nem nagyon lehet ilyen teljesitmenynel.   Aztan lehet tevedek, kulinpapat ill. hozza hasonlo gyakorlo tudorokat kell megkerdezni. 
Re: (16439)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.14. 07:58:56 (16439
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem,de egy ember kivételével itthon bele sem tudnak nézni. Sajna neki sincs ilyen flexifueles szoftvere,így most marad a svéd.
Állítólag volt/van több ilyen autó is kint,ami szinte ugyan ilyen konfiggal (egyiknek 2,3motorja van a másiknak más főtengelye..stb) fut ,mint az enyém,de azért el tudja cseszni így is. Na mert megpróbált átemelni az én előző benzines szoftveremből dolgokat és persze nem mindent sikerült. Szomorú A legnagyobb baj szerintem hogy ˝trehány˝ és nem figyel oda mit csinál,hanem megpróbálja gyorsan összecsapni egy-két óra alatt.
Ez abból is látszik,hogy nem vette észre,hogy az autó kis fordulattól 4000ig,ugyan annyi levegőt kért és azért nem volt rendes nyomásom. Én fedeztem fel és szóltam neki...
 
Re: (16437)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!